رستگاری تیم فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ با کمک داور ویدئویی

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم فرانسه در جام جهانی 2018

تیم جوان فرانسه کار خودش در جام بیست و یکم را با پیروزی دشوار مقابل نماینده آسیا آغاز کرد.در نخستین بازی روز سوم جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های فرانسه و استرالیا از ساعت ۱۴:۳۰ در نخستین بازی گروه سوم رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی پرحاشیه با نتیجه ۲-۱ به سود فرانسه مدعی به پایان رسید.

شاگردان دیدیه دشان بازی را با سرعت بالایی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی چند بار دروازه استرالیا را تهدید کردند اما بازی رفته رفته متعادل تر شد و فرانسه برای عبور از خط دفاعی منظم حریف دچار مشکل شد. در نهایت نیمه اول بازی با برتری نسبی فرانسه و با نتیجه تساوی بدون به گل به پایان رسید.

فرانسه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقیقه ۵۴ پس از سرنگون شدن آنتوان گریزمن در داخل محوطه جریمه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. داور ابتدا دستور به ادامه بازی داد اما پس از اعتراض بازیکنان فرانسه با استفاده از کمک داور ویدیویی نظر خودش را تغییر داد و ضربه پنالتی به سود خروس ها اعلام کرد. گریزمن خودش پشت توپ ایستاد و موفق شد نخستین گل فرانسه در جام بیست و یکم را بثمر برساند.

هنوز یک دقیقه از گل فرانسه نگذشته بود که استرالیا در آن سمت زمین به خاطر خطای هند واضح ساموئل اومتیتی صاحب پنالتی شد. مایل یدیناک این ضربه را به گل تبدیل کرد تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود. دشان که از بازی تیمش رضایت نداشت در تصمیمی جالب گریزمن را در دقیقه ۷۰ بازی از زمین بیرون کشید و اولویه ژیرو را به جای او به بازی آورد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه