اظهارنظر ستارگان تیم ملی فرانسه درباره بازی حساس با بلژیک

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی فرانسه و بلژیک جام جهانی 2018

الیور ژیرو در آستانه بازی فرانسه و بلژیک در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره این بازی و همچنین رویارویی مقابل همبازیانش در تیم چلسی صحبت کرده است.

ژیرو به خبرنگاران گفت:«بلژیک تیم قدرمندی است اما ما هم قوی هستیم. ما از قدیم با بلژیک رقابت داشتیم. بازی جذاب و خاصی خواهد شد. بلژیک بازیکنان خوب بسیاری دارد و فکر می کنم که این سخت ترین بازی مان در این جام خواهد بود اما شانس هر دو تیم برای صعود به فینال یکسان است.»

مهاجم چلسی همچنین درباره دو همبازی بلژیکی خودش در این تیم گفت:«کورتوا در این جام جهانی عملکرد خوبی داشته است. گلزنی به او سخت است. در تمرینات چلسی چند بار به او گل زدم و قصد دارم در این بازی هم دروازه اش را باز کنم. هازارد و امباپه هر دو نابغه هستند. هازارد جزو سه بازیکن برتری است که تا به حال در کنارشان بازی کرده ام اما امباپه هم شاید روزی وارد این لیست شود.»

کیلیان امباپه ۱۹ ساله هم در مورد این بازی گفت:«ما از توانایی هایمان خودمان آگاه هستیم. ما بازی به بازی بهتر شدیم. در اردوی تیم جو خوبی حاکم است و این اهمیت زیادی دارد. باید همان فوتبال همیشگی خودمان را بازی کنیم. ما رویای حضور در فینال جام جهانی و فتح این جام را داریم. من از کودکی طرفدار بزرگ تیری آنری بودم. دیدن او در تیم مقابل عجیب است. احترام زیادی برای آنری قائل هستم. من از او الهام گرفتم. تیری یک فرانسوی است و قطعا نشستن روی نیمکت مربیگری بلژیک در بازی مقابل فرانسه برای هم عجیب خواهد بود.»

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه هم درباره بازی با بلژیک به تلویزیون فرانسه گفت:«بلژیکی ها نسل طلایی دارند و در خط حمله بسیار قوی هستند. بازیکنان بلژیک در بهترین باشگاه های اروپایی بازی می کنند و با شایستگی به نیمه نهایی راه یافتند.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه