اظهارات سرمربی کرواسی پیش از فینال جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فینال جام جهانی 2018

سرمربی تیم ملی کرواسی اذعان کرده شاگردانش برای مهمترین بازی عمرشان آماده هستند. زلاتکو دالیچ در نشست خبری خودش پیش از بازی یکشنبه شب مقابل فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تاکید کرد باوجود خستگی تعدادی از بازیکنانش، تیمش برای شکست دادن فرانسه آماده است. تیم های فرانسه و کرواسی از ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه در ورزشگاه لوژینکی مسکو به مصاف هم می روند.

دالیچ به خبرنگاران گفت: «فردا فینال جام جهانی برگزار می شود و بازیکنانم می دانند که این بازی چه معنایی دارد. تعدادی از بازیکنان خسته هستند و احساس ناراحتی می‌کنند اما فکر می‌کنم مشکل همه برطرف شود و غایبی برای فینال نداشته باشیم. آمارها و رکوردها برای شکسته شدن هستند. نام تیم حریف برای ما اهمیتی ندارد. هدف ما این است که بهترین عملکردمان را ارائه دهیم چون می‌دانیم که کل دنیا کرواسی را تماشا می‌کنند. برای لذت بردن از بازی و بالای سر بردن جام به مسکو آمدیم. بازیکنان من تجربه زیادی دارند و در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردند اما این بازی بدون شک بزرگترین بازی عمرشان است. فکر نمی کنم بازی مهم تر از فینال جام جهانی برای بازیکنان و یا مربیان وجود داشته باشد. هر اتفاقی رخ دهد ما به عملکرد خودمان افتخار خواهیم کرد.

لوکا مودریچ، کاپیتان کرواسی هم که در این نشست حضور داشت گفت: «تنها موفقیت تیم ملی کشورم برای من اهمیت دارد. خوشحالم که از من به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن جام نام می برند اما جوایز فردی برای من اهمیتی ندارد. من می‌خواهم کرواسی قهرمان جهان شود. در بازی های قبلی تلاش زیادی کردیم اما در این بازی باید بیشتر از قبل تلاش کنیم. باید آرام باشیم و بازی خودمان را بکنیم. برای دست یافتن به رویاهایتان باید بجنگید و من همیشه این کار را کردم. بالا و پایین‌هایی در طول راه وجود دارد اما نباید هیچوقت به توانایی‌های خودتان شک کنید.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه