سرویس ارسال رایگان یک‌روزه آمازون در ۱۱ شهر جدید

۱۴ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آمازون سرویس ارسال یک‌روزه‌ی خود را برای مشتریان ویژه (Amazon Prime) در ۱۱ شهر جدید رایگان کرد. توسعه‌ی بازار آمازون تا آن‌جا پیش رفته که تا امروز مشتریان ویژه در ۲۷ منطقه‌ی شهری آمریکا می‌توانند سرویس‌های مخصوص را دریافت کنند.

مشتریان ویژه در ۱۱ شهر جدید سفارش‌های‌شان را در همان روز به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

مشتریان ویژه در شهرهایی مثل شارلوت، سینسینتی، میلواکی، نشویل، توسان و… حالا می‌توانند خریدهای با شرایط خاص‌شان را در هریک از روزهای هفته به صورت رایگان دریافت کنند. این امتیاز به خریدهای بالای ۳۵ دلار تعلق می‌گیرد. خریدهای واجد شرایط ارسال یک‌روزه قبل از ساعت ۹ شب به‌وقت محلی به دست مشتریان می‌رسد.

ایده‌ی ارسال یک‌روزه‌ی رایگان اولین‌بار در سال گذشته مطرح شد و به این ترتیب مشتریان ویژه در شهرهای بزرگی مثل سان‌فرانسیسکو، نیویورک و لس‌آنجلس از پرداخت کرایه‌ی ۵.۹۹ دلاری معاف شدند.

اما سیاست جدید توسعه‌ی بازار آمازون برای مشتریان ویژه‌ای که در شهرهای کوچک‌تر ۹۹ دلار حق عضویت سالانه پرداخت می‌کنند، این پیشنهاد وسوسه‌برانگیز جدید را دارد. البته بد نیست اشاره کنیم تنها یک میلیون کالا در آمازون واجد شرایط ارسال یک‌روزه هستند که در مقایسه با ۲۰ میلیون کالایی که قابلیت ارسال دو روزه دارند، بسیار کم‌تر است.

منبع: The Verge , Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سعيد

    خوبه که تو ایران هم دیجی کالا با احساس مسوولیت نسبت به مشتریانش برخورد می کنه و در مورد بهتر شدن کیفیت تجربه ی این ارتباط فکر می کنه..چند روز پیش اولین خریدم رو از دیجی کالا انجام دادم و هم نسبت به قیمت هم ارسال و هم تجربه ی برخورد حرفه ای احساس رضایت می کنم. تجربه ی خوبی بود و امیدوارم همین طور کیفیت کارشون رو بالا ببرن.

  2. Avatar رضا

    ممنون از این اطلاعات جالب

  3. Avatar پیمان

    دیجیکالای عزیز هم هزینه های ارسالو بهتر کرد!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه