سوارز: در جام جهانی ۲۰۱۸ رقابتی با رونالدو ندارم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سوارز جام جهانی 2018

ستاره تیم ملی اروگوئه اذعان کرده این تیم برای حذف پرتغال باید با تمام توان به میدان برود. لوئیز سوارز در آستانه بازی امروز تیمش با پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان کرده فضای این جام با رقابت های باشگاهی فرق دارد و به رقابتی که با کریستیانو رونالدو در لالیگا دارد فکر نمی کند.

سوارز به خبرنگاران گفت:«اینجا جام جهانی است و همه نهایت تلاش خودشان را برای موفقیت کشورشان می کنند. همه بازیکنان از پیراهن تیم ملی کشورشان دفاع می کنند. این مهمترین فرق جام جهانی با رقابت های باشگاهی است. برای همین رقابت من و رونالدو هم با زمانی که در بارسلونا و رئال مادرید هستیم فرق می کند.»

سوارز که عملکردش در بازی با مصر مورد انتقاد قرار گرفت اما در دو بازی بعدی موفق شد دو بار گلزنی کند در مورد نمایش هایش در این جام گفت:«احساس می کنم نسبت به ابتدای جام و بازی اول خیلی بهتر شدم. ما باید در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با قهرمان اروپا بازی کنیم. انگیزه زیادی داریم اما در عین حال آرام هستیم. می دانیم که برای صعود باید با نهایت توان مان بازی کنیم. ما همیشه به دنبال کسب پیروزی هستیم. در مرحله گروهی عده ای می گفتند شاید بهتر است تیم دوم گروه شویم اما به این حرف ها اهمیتی ندادیم و برای بردن همه بازی ها به میدان رفتیم.»

سوارز همچنین درباره رابطه اش با ادینسون کاوانی گفت:«من و کاوانی مدت طولانی است که یکدیگر را می شناسیم و بیش از ۱۰ سال است که با هم در تیم ملی بازی می کنیم. هر دوی ما برای موفقیت اروگوئه می جنگیم. باید سعی کنیم تا جایی که امکان دارد به یکدیگر کمک کنیم. به دنبال دست یافتن به اهداف فردی نیستیم و تنها به موفقیت کشورمان فکر می کنیم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه