شما بگویید: شانس تیم ایران برای موفقیت در جام جهانی چقدر است؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
تیم ملی ایران شما بگویید
شما فکر می‌کنید تیم ملی ایران چقدر شانس بالا آمدن از گروهش را دارد و تا چه حد می‌توانیم به برد جلوی مراکش و یک مساوی جلوی پرتغال یا اسپانیا امیدوار باشیم؟در کامنت‌ها و شبکه‌های اجتماعی برایمان بنویسید که چقدر به تیم کی‌روش و سرمربی‌مان اعتماد دارید و گمان می‌کنید جلوی رقبا در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی ایران می‌تواند قد علم کرده و شگفتی بیافریند؟

هر چه به جام جهانی نزدیکتر می‌شویم هیجان پیش‌بینی مسابقات و بخصوص اضطراب برای بازی‌های سخت پیش روی تیم ملی ایران بیشتر می‌شود. در روزهای منتهی به جام جهانی البته همه تصمیم گرفتیم پشت تیم ملی بایستیم. در چند روز گذشته درباره فهرست بازیکنان انتخابی کی‌روش یادداشت‌هایی منتشر شد که واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت. برخی از اینکه کی‌روش به بازیکنان لژیونر و جوان‌ترها میدان داده راضی بودند و برخی دیگر معتقد بودند که او تجربه برخی از بازیگران را نادیده گرفته است. این وسط بازی تدارکاتی ایران با تیم فوتبال ترکیه هم نتوانست چندان به ما روحیه بدهد. بازیکنان ایران سردرگم وسط زمین بودند و نتیجه بازی را واگذار کردیم آن هم در شرایطی که چند بازیکن اصلی تیم ترکیه غایب بودند.

کی‌روش البته از نتیجه بازی ابراز نارضایتی نکرد. برخی هم تحلیل کردند که کی‌روش نخواسته دستش را برای رقبا رو کند. در حال حاضر اکثریت آنهایی که فوتبال را دنبال می‌کنند به دو دسته تقسیم شده‌اند: طرفداران سیستم مدیریتی کی‌روش و منتقدان او.

طرفداران از شرایط آماده‌سازی تیم ملی حرف می‌زنند و بازی‌هایی که فدراسیون فوتبال نتوانسته در مرحله تدارکاتی برای تیم ملی ایران جور کند. بازی با یونان و کشورهای مهم دیگری که کنسل شد. در حقیقت تیم ملی ایران با هیچ‌کدام از کشورهایی که در جام جهانی بودند در مرحله تدارکاتی بازی نکرد تا نقاط ضعف تیم به صورت کامل زودتر از جام جهانی مشخص شود و سرمربی بتواند رویشان مانور بدهد.

منتقدان اما معتقدند خود کی‌روش در این زمینه‌ها کوتاهی کرده است و حتی اگر چنین اتفاقی افتاده باید آن را رسانه‌ای می‌کرد تا با فشار رسانه‌ها و دیپلماسی بازی‌های موردنظرش برگزار شود.

مهم‌ترین بازی ایران که رویش حساب باز می‌کنیم جمعه همین هفته روبه‌روی مراکش است. اگر بتوانیم از این بازی سه امتیاز برد را بگیریم با یک مساوی جلوی اسپانیا یا پرتغال امکان صعودمان وجود دارد. این را هم در نظر بگیرید که مراکش تیم قوی است که در مرحله مقدماتی در گروه خودش بدون شکست بالا آمده است. احتمالا هیجان‌انگیزترین بازی تیم ملی ایران هم باشد.

شما فکر می‌کنید تیم ملی ایران چقدر شانس بالا آمدن از گروهش را دارد و تا چه حد می‌توانیم به برد جلوی مراکش و یک مساوی جلوی پرتغال یا اسپانیا امیدوار باشیم؟در کامنت‌ها و شبکه‌های اجتماعی برایمان بنویسید که چقدر به تیم کی‌روش و سرمربی‌مان اعتماد دارید و گمان می‌کنید جلوی رقبا در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی ایران می‌تواند قد علم کرده و شگفتی بیافریند؟

درنهایت که امید همیشه هست و امیدواریم تیم ایران برای اولین‌بار بتواند از گروهش صعود کند. گروهی که اسمش را گروه مرگ گذاشته‌اند.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۴ دیدگاه
  1. REZA

    راستی موافقید که سردار اصلا تکون نمی خوره عین مجسمه وایساده راستی چرا قوچی دژاگرو نمی یارن وسط

  2. REZA

    هرچی خدابخواد همون میشه ایشالا میریم بالا اما باخت از اسپانیا خیلی سخت بود ایرانیان خیلی خوب مقابل آن ها ایستادند اما نشد دیگه تازه یه گل هم زدیم اما ویدیو چک قبول نکرد تازه لاییییییییییییییییییییییییییی زیبایی هم به پیکه انداختیم اما نشد دیگههههههههههههههههههه.

  3. رسول

    نمیدونم چرا بعضیا اینقدر منفی نگرن به همه چی.
    من نمیخوام بگم ما حتما صعود می کنیم
    ولی اقایی که میگی بیاین یکم واقع بین باشیم…منم حرفم همینه ولی درست و حسابی واقع بین باشین
    رنک ما که از مراکش بهتره
    پرتغال هم هر چی باشه از ارژانتین که دیگه۲۰۱۴نایب قهرمان شد بهتر نیس
    ایا۴سال پیش که تازه نسبت به الان ضعیف تر و بی تجربه تر بودیم جلو ارژانتین بد بازی کردیم؟ اگه اشتباه تو دقیه اخر در بازیکن گیری نبود و خودباوری داشتیم و شانس داوری حتی میتونستیم برنده باشیم
    مقابل اسپانیا هم خدابزرگه البته من خودمم خوشبین نیستم البته ولی با وجود حاشیه اخیر مربی شون امید هست بازم.خدا رو چه دیدین!؟ شاید…
    #واقع_بین باشیم واقعا

  4. Ali

    با یاری خدا از اسپانیا ۴ تا میخوریم ، از پرتغال و مراکشم یکی ۲ تا و با تفاضل گل ۸- و امتیاز ۰ به کشور عزیزمان بازمیگردیم:/

  5. محمد

    بسیار کم

  6. علی

    همه چیز به این بستگی داره که در مقابل مراکش چه نتیجه ای بدست بیاریم. مراکش تیمیه که برای صعود، میتونه تنه به تنه پرتغال و اسپانیا بزنه و در صورت برتری ما مقابل این تیم امکان صعود هم وجود خواهد داشت وگرنه صعود خیال خامی بیش نیست. با توجه به بازیهای تدارکاتی بی کیفیتی که در روزهای آخر برای تیم ملی در نظر گرفته شد ملاک درستی برای سنجش عیار تیم ملی در اختیارمون قرار نداده و از نظر من هر تحلیلی میتونه اشتباه باشه. اما اگر به بازیهای تیم تونس برابر اسپانیا و پرتغال و ایران بنگریم میتونیم به تیم ملی خوشبین باشیم. هر چند که همین تحلیل هم نمیتونه دقیق باشه.

  7. سجاد نوریانی

    سلام
    آقا این بنر پیش بینی که گذاشتین کجاست. من سه روز هرچی تو سایتتون میگردم پیدا نمیکنم

    1. feda

      manam peyda nemikonm

  8. بی نام

    واقع بین باشید : صفر درصد. چه کی روش باشد و چه نباشد ، تیم ملی ایران در بهترین حالت ممکن هم هیچ شانسی تو این گروه ندارد.
    نمی دونم چرا یه عده برای ایران شانسی قائل میشند.

  9. مهدی

    به نظر من جلوی مراکش با یک گل پیروز میشیم و هر دوبازی بعدی رو شکست می خوریم و با همون برد کلی شاد می شیم و کیروش هم روی همون برد خفیف کلی تبلیغات می اندازه برا تمدید دوباره با قیمت بالاتر. اما مطمئنا ما صعود نمی کنیم و بازم برای صعود دل می بندیم به چهار سال بعد

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه