شما بگویید؛ گل رونالدو، کولاروف یا گولووین؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 گل رونالدو

دور اول بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به پایان رسید و حالا تقریبا می‌توانیم حدس بزنیم کدام تیم‌ها قدرتر هستند و احتمال صعودشان به مرحله بعدی بیشتر است. بازیکنان مهم‌تر و کلیدی‌تر هر تیم هم مشخص شده‌اند. شاهد گل‌های زیبایی در همین دور اول بودیم. حتی گل به خودی‌های زیبایی هم دیدیم. به جز این اما مثلا چه کسی می‌تواند منکر زیبایی گل‌های هری کین یا گل‌های کریستیانو رونالدو یا دیه‌گو کاستا شود؟

اما در این شما بگویید می‌خواهیم از گل‌هایی صحبت کنیم که روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده‌اند. سه ضربه ایستگاهی که بعد از خطای تیم مقابل مستقیم وارد دروازه حریف شده‌اند و برای تیم‌هایشان گل‌های مهم و سرنوشت‌سازی هم بوده‌اند. بنظر شما کدام گل زیباتر است و کدام بازیکن گل بهتر و موثرتری را به ثمر رسانده؟

اولین گل در بازی روسیه و عربستان توسط گولووین به ثمر می‌رسد. توپ مستقیم از روی سر دفاع می‌گذرد و هرچند دروازه‌بان در همان جهت توپ پرواز می‌کند اما موفق به کنترل آن نمی‌شود و روسیه موفق می‌شود یک گل ارزشمند را در بازی اولش به ثمر برساند.

در بازی صربستان و کاستاریکا، صربستان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد. صربستان در دقیقه ۵۶ در موقعیتی مناسب صاحب ضربه آزاد شد و الکساندر کولاروف موفق شد با یک ضربه تماشایی این بار ناواس را شکست دهد تا قفل دروازه‌ها شکسته شود.

هیچ‌کدام‌مان شک نداریم که کریستیانو رونالدو ستاره بازی اسپانیا و پرتغال بود که توانست هت‌تریک کند. یکی از گل‌ها را از نقطه پنالتی زد و گل دیگرش روی یک ضربه آزاد بود که پرتغال به دست آورد. محکم شوت زد و توپش وارد دروازه شد.

گولووین، کولاروف و رونالدو سه تا از زیباترین گل‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را مستقیم با ضربه آزاد وارد دروازه حریفانشان کردند. انتخاب میان اینکه کدام گل قشنگ‌تر بود کار سختی است. به علاوه همه‌شان در حال حاضر شانس آقای گل شدن را دارند. شما کدام را انتخاب می‌کنید؟گولووین روسی، کولاروف صربستانی یا رونالدوی پرتغالی؟

برای مرور این گل‌ها ویدیوی زیر را ببینید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar حمیدرضا رشیدی پورفرد

    صد البته که اول گل گولووین

  2. Avatar نیما

    کولاروف

  3. Avatar محمد

    اول کلاروف
    بعد رونالدو
    بعد گلووین

    رونالدو حتی میتونست اول هم باشه. چون ضربه آزاد در دقایق آخر گیرش اومد، اونم درحالی که تیمش یک گل از اسپانیا عقب بود و استرس و فشاری که رو رونالدو بود، بیشتر از اون دوتا بود.
    ضمن اینکه ضربه‌ش خیلی دقیق و فنی بود.

  4. Avatar اسد حسن زاده

    گولووین روسی

  5. Avatar دل

    گل رونالدو که چرت بود ولی کولاروف عالی

  6. Avatar علی اصغری

    گولووین

  7. Avatar مهران

    سلام
    کاشته رونالدو
    درسته دخیا یه مقدار تو جام جهانی نسبت به لیگ انگلیس افت داشته ولی به هرحال گل زدن به دخیا،به مراتب سختتر از عبدالله المعیوف و کیلور ناواسه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه