برزیل با درخشش نیمار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 برزیل

برزیل در روز درخشش نیمار موفق شد به جمع ۸ تیم برتر جام جهانی ۲۰۱۸ راه یابد. در نخستین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ در روز دوشنبه تیم های برزیل و مکزیک از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با دو گل به سود سلسائو به پایان رسید. برزیل در مرحله یک چهارم باید با برنده بازی تیم های بلژیک و ژاپن بازی کند.

بازی با برتری تیم مکزیک آغاز شد و این تیم فشار زیادی در دقایق ابتدای روی دروازه برزیل وارد اما حملات این تیم به جایی نرسید و زردپوشان رفته رفته توانستند خودشان را در زمین پیدا کنند و تیم حریف را به عقب بردند. نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۲۴ روی حرکت خوب نیمار خلق شد اما دروازه بان مکزیک توانست توپ را به خوبی دور کند. برزیل در دقایق پایانی نیمه اول در چند صحنه با کار تیمی خوب توانست دروازه مکزیک را تهدید کند اما نیمه اول در نهایت بدون گل زده به پایان رسید.

برزیل در نیمه دوم بازی را هجومی و سریع آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ روی یک کار تیمی زیبای دیگر به گل رسید. سانتر زمینی ویلیان در دهانه دروازه به نیمار رسید و این بازیکن دروازه خالی را باز کرد. مکزیک پس از این گل جلو کشید اما این برزیل بود که روی ضد حملات که خطراک ظاهر شد و اوچوا با چند عکس العمل مانع بیشتر شدن اختلاف شد. در دقیقه ۷۱ مدافع مکزیک در حالی که نیمار روی زمین افتاده بود، به مچ پایش ضربه زد اما این صحنه از چشم داور دور ماند تا سبزپوشان ده نفره نشوند. مکزیک در ادامه چند بار به خوبی به پشت محوطه جریمه برزیل نزدیک شد اما بازیکنان این تیم در ارسال پاس آخر بی دقت بودند و با زدن شوت های بی هدف فرصت ها را از دست دادند تا اینکه برزیل روی یک ضد حمله سریع در دقیقه ۸۸ با پاس نیمار و توسط روبرتو فیرمینو که توپ جلوی دروازه خالی به او رسیده بود توانست اختلاف را به دو گل برساند و به یک پیروزی شیرین دست یابد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه