ماجرای حیرت انگیزی که کاپیتان نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۸ تجربه کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 کاپیتان نیجریه

کاپیتان تیم ملی نیجریه از اتفاق عجیبی که برای او در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ رخ داد پرده برداشته است. جان اوبی میکل که سابقه بازی برای باشگاه چلسی انگلیس را دارد، فاش کرده تنها ۴ ساعت پیش از بازی حساس نیجریه مقابل آرژانتین در دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ مطلع شده که پدرش دزدیده شده و با این شرایط مجبور شده برای کشورش به میدان برود.

میکل ۳۱ ساله در این مورد گفته: «من در حالی مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ بازی کردم که پدرم توسط عده ای ربوده شده بود. در چنین شرایط روحی و روانی باید مقابل آرژانتین بازی می کردم. تنها ۴ ساعت پیش از آغاز بازی در جریان این اتفاق قرار گرفتم. از نظر احساسی در شرایط خوبی نبودم و نمی دانستم چه کار باید بکنم. در نهایت تصمیم گرفتم که ۱۸۰ میلیون نیجریه ای را ناامید نکنم. باید اتفاقی که برای پدرم رخ داده بود را فراموش می کردم و برای کشورم به میدان می رفتم. حتی نتوانستم اعضای فدراسیون فوتبال نیجریه و یا کادر فنی تیم ملی را در جریان قرار دهم. تنها برای دوستان نزدیکم این ماجرا را تعریف کردم.

آدم رباها گفته بودند که اگر با پلیس صحبت کنم، بلافاصله پدرم را خواهند کشت. به سرمربی تیم چیزی نگفتم چون نمی خواستم تمرکز او و دیگر اعضای تیم بهم بخورد. خوشبختانه پدرم در روز دوشنبه آزاد شد. می خواهم از پلیس نیجریه برای زحماتی که کشید تشکر کنم و همچنین قدردان حمایت های خانواده و دوستانم هستم. متاسفانه پدرم به خاطر شکنجه هایی که تحمل کرد الان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.»

نیجریه با قبول شکست ۲-۱ مقابل آرژانتین، با ۳ امتیاز در رده سوم گروه چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفت و از دور رقابت ها کنار رفت. نیجریه در بازی اول خود با دو گل مغلول کرواسی شد اما در بازی بعدی با همین نتیجه مقابل ایلسند به پیروزی رسید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه