بحران بالا گرفت؛ مصری‌ها سرخیو راموس را تهدید به مرگ کردند

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی محمد صلاح

در آستانه جام جهانی تعدادی از کاربرهای توئیتر کاپیتان رئال مادرید را به دلیل خطا روی محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان، تهدید به مرگ کرده‌اند.

در حالی که فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرده فوق ستاره وکاپیتان این تیم مشکلی برای حضور در جام جهانی نخواهد داشت، فوتبال دوستان این کشور هنوز مطمئن نیستند بهترین بازیکن فصل قبل لیگ برتر در جام جهانی حاضر باشد.

به گزارش رسانه های اسپانیایی بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در مصر فکر می کنند سرخیو راموس در جریان فینال لیگ قهرمانان عمدا محمد صلاح را مصدوم کرد. پس از فینال، راموس در توئیتی که منتشر کرد، برای صلاح آرزوی سلامتی کرد و ابراز امیدواری کرد که او به جام جهانی برسد. در منشن‌های همین توئیت، برخی هواداران مصری ستاره رئال را تهدید به مرگ کردند. یکی از هواداران مصری نوشته بود:” مردم مصر به دنبال تو هستند. اگر تو را پیدا کنیم، خواهی مرد.” دیگری نوشته بود:” تو صلاح را از ناحیه شانه مصدوم کردی. تو یک بزدل هستی و مثل یک بزدل خواهی مرد.” هوادار دیگری نوشته بود:” برو به جهنم راموس! تو پس از صدمه زدن به صلاح خواهی مرد!”

راموس اما واکنشی به هیچ کدام از این توئیت ها نشان نداد.

صلاح در این فصل ۴۴ گل به ثمر رسانده و توانسته عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن لیگ انگلیس را از آن خود کند. ستاره مصری با امید فراوانی پا به فینال رقابت های چمپیونزلیگ گذاشت ولی در نیمه اول این دیدار، پس از برخوردی که با راموس داشت، مصدوم شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. رئال در نهایت با پیروزی ۳-۱ موفق شد قهرمان رقابت ها شود و جام را راموس بالای سر برد.

گفته می شود صلاح دیدار اول تیم ملی مصر در مرحله گروهی جام جهانی را از دست می دهد اما برای حضور در بازی دوم مشکلی نخواهد داشت. صلاح در حال حاضر در اسپانیا مشغول درمان کتف مصدومش است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه