[ببینید] مورد انتظارترین بازی سال از راه می‌رسد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تنها دو هفته به عرضه‌ی بازی Uncharted 4: A Thief’s End باقی‌مانده و استودیوی ناتی داگ آخرین تریلر قبل از عرضه‌ی این بازی را منتشر کرد.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه راهی بازار می‌شود.

استودیوی ناتی داگ از چند روز پیش گفته بود که امروز آخرین تریلر قبل از عرضه‌ی بازی Uncharted 4: A Thief’s End را منتشر می‌کند. اگر شما هم مثل ما نمی‌توانید تا عرضه‌ی این بازی صبر کنید، بهتر است این تریلر را مشاهده کنید و از تماشای آن لذت ببرید:

‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این تریلر سرشار از صحنه‌های اکشن و لحظه‌های هیجان‌انگیز است که هر بازی‌کننده‌ای را به تجربه‌ی این بازی تشویق می‌کند. تقریبا ۵ سال پیش بود که چنین حس و حالی را در زمان عرضه‌ی بازی Uncharted 3: Drake’s Deception تجربه کرده بودیم.

این قسمت از مجموعه بازی‌های Uncharted‌ آخرین قسمت خواهد بود؛ اما بعید نیست که نسخه‌ی پنجم توسط گروهی دیگر ساخته شود.

قسمت‌های قبلی مجموعه بازی‌های Uncharted تا این لحظه ۲۱ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته‌اند که به صورت میانگین هر نسخه ۶ میلیون نسخه فروش کرده است. استودیوی ناتی داگ امیدوار است که قسمت چهارم بتواند رکورد قسمت‌های قبلی را بشکند و فروش بیشتری داشته باشد. سازنده‌های این عنوان چند بار بازی را به تاخیر انداختند تا بتوانند پایانی خوب را برای این عنوان خلق کنند.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه (۱۰ می) به شکل انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید با این بازی بیشتر آشنا شوید، بد نیست پیش نمایش آن را بخوانید. البته تا این لحظه تریلرهای دیگری هم از این بازی منتشر شده. البته در این بازی با شخصیت‌های جدیدی هم روبه‌رو خواهید شد.

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی سراب

    دنیا ادونچر رو با این بازی میشناسه
    این آخرشه

  2. Avatar واترجت

    چه گرافیک بالایی داره !”

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه