آمار شگفت‌انگیز شیائومی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شیائومی از جمله شرکت‌های سازنده‌ی تلفن همراه هوشمند در دنیا است که به سرعت سهم بیشتری از بازار را به دست آورده است. این شرکت در چند سال گذشته تنها در کشور چین شناخته می‌شد و اکنون خودش را به نامی شناخته شده در دنیا تبدیل کرده است. این شرکت آمار جالبی منتشر کرده که قطعا شما را شگفت‌زده می‌کند.

شیائومی از سال ۲۰۱۳ تا امروز بیش از ۱۱۰ میلیون گوشی Redmi فروخته است.

شیائومی از مرداد ماه سال ۲۰۱۳ گوشی‌های Redmi را راهی بازار کرد و از آن زمان تا این لحظه بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه از این تلفن‌های همراه هوشمند به فروش رسانده است. در واقع این شرکت از آن زمان تا امروز به‌طور متوسط در هر ثانیه ۱.۲۱ گوشی فروخته است.

همچنین مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند بیشتر مورد توجه افراد بین ۲۲ تا ۲۹ سال قرار گرفته است. این افراد بیشتر با گوشی خودشان بازی می‌کنند، کتاب می‌خوانند، اخبار روز را بررسی می‌کنند، ویدیو می‌بینند و در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

البته شرکت شیائومی اعلام نکرد که میزان استقبال از این گوشی‌ها در کشورهای مختلف به چه صورت بوده است. به هر حال بسیاری از این محصولات در کشور چین فروش رفته‌اند. این شرکت مدتی پیش گوشی Redmi Note 3 را معرفی کرد و مشخص شد که در مدت شش ماه توانست به فروش ۱ میلیون دستگاه در کشور هند دست پیدا کند.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احد

    گوشی هاش فوقالعاده است ..باید استفاده کنید تا بفهمید

    من تازگی ها redmi 3 خریدم ..واقعا حیرت انگیزه

    بدنه فلزی ..پردازنده ۸ هسته ای ..باطری ۴۱۰۰ ( یعنی هر چقدر زور بزنید تموم نمیشه ) ..دوربین های خوب ..طراحی عالی ..همشون فقط دریک میان رده

    حالا شما فکرکنید که پرچمدارهاش چه غولی هستندواسه خودشون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه