آمازون دو سریال مستند خودرویی جدید پخش می‌کند

۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آمازون به زودی از طریق سرویس آمازون پرایم دو سریال مستند خودرویی جدید پخش می‌کند. یکی از این سریال‌ها درباره‌ی مسابقات فرمول یک و دیگری درباره‌ی مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز است.

در مستند فرمول یک، تیم مک‌لارن و تلاش‌های آن در مسابقات فصل جاری نمایش داده می‌شود. این مستند تیم مک‌لارن را درحالی نشان می‌دهد که طی دو سال گذشته و پس از همکاری با هوندا اصلا نتایج مطلوبی نگرفته است. خودروهای فرمول یک مک‌لارن از موتور هوندا بهره می‌برند و این تیم تلاش زیادی می‌کند که جایگاه پیشین خود را باز یابد. بخش دیگر این مستند شاید برای علاقمندان رشته‌های مهندسی، جذابیت بیشتری داشته باشد؛ این بخش، تولید و تست خودروهای فرمول یک مک‌لارن و پشت‌صحنه‌هایی از قراردادهای شرکا برای تبلیغات و اسپانسرینگ را نشان می‌دهد.

سریال مستند دیگری که قرار است از آمازون پرایم پخش شود Le Mans: Racing is Everything نام دارد. این مستند درباره‌ی مسابقات ۲۴ ساعته‌ی Le Mans است که هر ساله در فرانسه برگزار می‌شود.

le mans

اگرچه آمازون مثل بعضی از سرویس‌های اینترنتی، مسابقات ورزشی را به‌صورت زنده پخش نمی‌کند، اما تولید همین سریال‌های مستند می‌تواند شروعی برای ورود آمازون به دنیای ورزش محسوب شود. همان‌طور که می‌دانیم، ساخت مستند گرند تور (The Grand Tour) با حضور مجریان برنامه‌ی سابق تخت گاز، توانست علاقمندان زیادی را به سرویس آمازون پرایم جلب کند. حالا با اضافه شدن دو مستند خودرویی دیگر، این شور و هیجان دو چندان می‌شود.

gt

منبع: Theverge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه