آیا سامسونگ در تولید حسگر اثر انگشت خودکفا می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ در حال حاضر انواع قطعات را برای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند می‌سازد؛ از ماژول‌های رم و حافظه داخلی گرفته تا پردازنده و نمایشگر و … . اما درمورد حسگرهای اثر انگشت، سامسونگ تا به این‌‌جا کاملا به Synaptics اتکا کرده است؛ شرکتی آمریکایی که به‌صورت تخصصی در حوزه‌ی توسعه‌ی رابط کاربری کار می‌کند.

به‌هرحال ظاهرا این اتکای سامسونگ به Synaptics در آینده‌ای نه‌چندان دور وجود نخواهد شد. آن‌طور که از شایعات برمی‌آید، خود سامسونگ مشغول کار کردن برای تولید حسگرهای اثر انگشت در دستگاه‌هایش است و مقدمات این کار از سال گذشته و با ارایه‌ی راهکارهایی از سوی بخش LSI سامسونگ آغاز شده است. این بخش از شرکت همان بخشی است که مسوولیت ارایه‌ی پردازنده‌های قوی‌تر، رابط کاربری بهتر و … را دارد.

احتمالا سامسونگ در سال آینده، دستگاه‌های میان‌رده یا ضعیف‌تر خود را مجهز به حسگر اثر انگشتی می‌کند که خودش ساخته است.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، احتمالا به این ترتب خواهد بود که سامسونگ در سال آینده، دستگاه‌های میان‌رده یا ضعیف‌تر خود را مجهز به حسگر اثر انگشتی می‌کند که خودش ساخته است و بعد نوبت به ساخت حسگرهایی برای گوشی‌های رده‌بالاتر و پرچم‌دارانی مثل سری گلکسی S و نوت می‌رسد. در مرحله‌ی آخر هم صادر کردن حسگر اثر انگشت برای سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دستور کار این شرکت کره‌ای قرار خواهد گرفت.

اما با همه‌ی این اوصاف، هنوز تاییدی برای این اخبار از سوی سامسونگ ارایه نشده است.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Next is Now

    مستقل ترین شرکت تولید کننده اسمارتفون دنیا ؛ بقیه مونده تا برسن

  2. آرش

    همه چیشو خودش داره میزنه.حتی واسه خیلی شرکتا مثل اپل پردازنده میزنه.همین الان اگه کوالکام درش تخته بشه و سامسونگم نخاد ب کسی پردازنده بفروشه ب نظرتون چند تا شرکت باقی میمونه ک میتونه گوشی هوشمند تولید کنه؟ 😉

    1. علی

      خودم قبول دارم سامی فوق العاده داره خود کفا میشه ولی اون شرکت تایووانی که فکر کنم اسمش tmcs یه چیز همینجوری که قدرتمندترینا رو یعنی واسه اپل تولید میکنه بیکاره

      1. علی

        اون tsmc هست

    2. امين

      سلام.
      الآن شرکت شیائومی هم به چنطن وضعی رسیده و پردازنده های فوق العاده پیشرفته و های تک رو خودش تولید میکنه که برای خودش برندیه.

    3. محمد

      خوب معلومه هواوی دیگه

  3. Mehran

    منفجر نشه صلوات

  4. Alireza

    باتریشو خودش توولید میکرد و آزمایش میکرد. وای به حال اینکه سنسورش رو خودش بزنه… خدا بخیر کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه