آیفون ۷ پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ و دوربین دوتایی

۲ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون ۷ پلاس

آیفون‌های جدید، اواخر تابستان امسال معرفی می‌شوند و ما هر روز با انبوهی از شایعات و خبرها در مورد آن‌ها روبه‌رو هستیم. جدیدترین این شنیده‌ها این است که اپل قصد دارد، مدلی از  آیفون ۷ پلاس را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه کند. همچنین اطلاعات جدیدی منتشر شده که ما را متقاعد می‌کند آیفون ۷ پلاس، دو دوربین در بخش پشتی‌اش دارد.‌

امروز تصاویر جدیدی مرتبط با آیفون ۷ پلاس در اینترنت پخش شد؛ در این تصاویر اثری از خود آیفون به چشم نمی‌خورد اما می‌توان سرنخ‌هایی از داخل آیفون‌های بعدی به‌دست آورد.

دوربین

در یکی از این تصاویر، تراشه‌ی حافظه‌ی SanDisk NAND با ظرفیت‌های ۱۶، ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت دیده می‌شود. در تصویر دیگر هم شاهد یک ماژول دوربین دوتایی هستیم. به گفته‌ی حساب کاربری OnLeaks@ در توییتر، هر دوی این تصاویر با آیفون ۷ پلاس در ارتباط هستند.

آیفون ۷ پلاس

ما دیروز هم خبری را درباره‌ی دوربین‌های نسل جدید آیفون منتشر کردیم و در آن نوشتیم که احتمال دارد دوربین دوتایی آیفون ۷ پلاس را ال‌جی بسازد.‌ حالا خبرهایی هم داریم که می‌گویند سونی و ال‌جی، هر دو در ساخت دوربین‌های آیفون‌های بعدی همکاری می‌کنند. درحالی‌که استفاده از دو دوربین در آیفون ۷ پلاس قطعی‌تر می‌شود، شواهد زیادی وجود دارد که آیفون ۷، فقط یک دوربین در بخش پشتی دارد. همچنین تا این لحظه اکثر رسانه‌ها توافق نظر دارند که دوربین هر دو آیفون ۷ و ۷ پلاس به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مجهز (OIS) خواهند بود.

منابع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar دانیال

    جالبه بعد می گن سامسونگ کپی میکنه
    جالبتر اینکه سونی و ال جی داران براش دوربین می سازن
    رم صفحه نمایشم که مال سرورش سامسونگ هست
    اپل = فقط طراحی + سر هم بند کردن تولیدات شرکت های دیگه

    1. Avatar آرمین

      اپل یک شرکت اسمبل کننده بیشتر نیست……

      1. Avatar ملودی

        حتی اسمبل محصولاتش را هم میده شرکت Foxconn در چین….

    2. Avatar مرتضی

      دوست عزیز می دونید اگر بنز بخواد همه ماشینش رو خودش بسازه چی می شه؟ هیچی فقط یه بنز کلاس E به اندازه یه لامبورگینی اونتادور قیمتش می شه. امروز دیگه به جز شرکت هایی که خودروی تولید محدود با قیمت بالا می سازند کسی گیربکس نمی سازه. کسی سامانه اگزوز نمی سازه. کسی ترمز و سامانه فرمان و سوخت پاش و ECU نمی سازه. به این می گن جهانی سازی. سامسونگ در درجه اول یک تولید کننده است. شاهدش هم این که سامسونگ رم و فلاش تو بازار نمی فروشه ولی سونی و چند شرکت دیگه چیپ هاش رو می خرند و با اسم خودشون می فروشند. خود سامسونگ سیستم عامل داره ولی بزرگترین تولید کننده محصولات اندرویدی هست. سونی اصلا پنل صفحه نمایش نمی سازه و رم و لپ تاپ و … ال.جی هم برای ساخت پنل های OLED به سامسونگ پول می ده. اگر بخوایم با متد شما فکر کنیم بزرگترین تولید کننده گوشی در دنیا شرکت فاکساکان هست که اپل و نوکیا و مایکروسافت و … رو می سازه.

      1. Avatar mahdi

        آخه این نشد که همه چی رو خودش نسازه . همه چی از شزکتای دیگه میگیره قیمتشم اندازه ی ۱۰ برابره ی گوشی با رم ۲ هستش . خوب این ینی چی ؟ داره فقط سود میبره با قیمتای نا عادلانش . سامسونگ چیپست و پنل اولد و … رو خودش میسازه قیمتشم نصفه اپله ! کیفیتشم ۱۰ برابر همه هست !

      2. Avatar Apha1

        این حرف کاملا درسته!! وقتی میگن که صفحه نمایش اپل رو سامسونگ میسازه، اکثرا میگن که پس سامسونگ از اپل برتره و اگر سامسونگ نباشه اپل هم نیست و از این چیزا!! ولی اگر یکم آدم باهوشی باشید میفهمید که علت چیه! سامسونگ یک کمپانی بزرگه تولید کنندست که فقط بخش خیلی کوچیکیش مربوط به موبایلشه! مثل فاکسکان! با این تفاوت که فاکسکان برند مخصوص موبایل نداره! این شرکت ها از بقیه برند ها سفارش میگیرند و تولید میکنند و در ضمن پولش رو میگیرند!! مهم تر از همه اینکه تکنولوژی ساخت زیر نظر مهندسان خود برنده یعنی مثلا اگر اپل به یک تکنولوژی خاص توی صفحه نمایشش برسه، مال خودشه و سامسونگ فقط اونو تولید میکنه!! همیشه قبل از نظر دادن کمی تحقیق خیلی خوبه!!

      3. Avatar دانیال

        سامسونگ
        پردازشگر – رم – فلاش – صفحه نمایش و… خودش می سازه
        ۵۰% کمش خودش می سازه نه ۵% شو

      4. Avatar Ali S

        بجز دوربین همه چی ساخت سامسونگ هست! که اونم فقط صفحه سنسور دوربین هست
        اینم بگم که حتی شاسی آیفون هم ساخت اپل نیست!

    3. Avatar مجید

      اپل یه شرکت فعال در زمینه نیمه هادی نیست؛ اپل طراحی میکنه، کارش تولید ایده جدیده، ایده هایی که گاها منجر به تولید محصول، بوجود آوردن یه نیاز یا حتی فرهنگ استفاده جدید میشه. اپل حتی اسمبل هم نمیکنه!!! برای این کار با شرکتای چینی ک کارشون اینه قرارداد میبنده.
      صرف نظر از سونی این شرکتایی هم که شما گفتی کارشون ساخت محصول به معنای فیزیکیه، قکر کنید و بخاطر بیارید آخرین باری که ال جی یا سامسونگ با محصولاتشون نحوه تعامل کاربرا رو عوض کردن!!! فرهنگ جدیدی ساختن!!! همچین خاطره ای وجود نداره چون هیچ وقت اتفاق نیفتاده… در واقع اونا همیشه فقط کیفیت و کمیت محصولات موجود رو ارتقا دادن…
      دقیقا همینجاست که تفاوت و برجستگی شرکت هایی مثل گوگل، اپل، ماکروسافت، تسلا و… معلوم میشه.

      1. Avatar Ali S

        واااااو چقدر زحمت میکشن میرن تو اتاق فکر ایده میدن!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه