آیفون ۷ آتش‌سوزی به راه انداخت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا گوشی‌های هوشمند هم در دنیای خودشان مکتب‌های منحرفی به راه انداخته‌اند که تبلغ شهادت و بهشت می‌کند. این طور که به نظر می‌رسد، بهشت گوشی‌های هوشمند قرار است بزودی دیگر جا نداشته باشد. آن همه قضایای Galaxy Note 7 و انفجار دیگر گوشی ها به کنار، یک iPhone 7 هم به تازگی خودش را منفجر کرده است.

یک آیفون ۷ خودرویی را به آتش کشانده است.

شاید به موضوع انفجار Galaxy Note 7 نگاه کنیم و برای سامسونگ افسوس بخوریم، یا اینکه ناراحت شویم که نمی‌توانیم یکی از این گوشی‌ها را بخریم. با این حال، پس از مشکلات فبلت جدید سامسونگ، همه‌ی افراد چشم‌شان را به اپل دوخته‌اند و منتظرند تا در حرکت‌های اپل و آیفون، خوراکی برای دعواهای خود و طرفداری از گوشی‌شان پیدا کنند.

iPhone-7-catches-fire-burns-a-car (2)

با تمام این اوصاف، در هر سمت دعوا که قرار داشته باشید، بد نیست بدانید که یک iPhone 7 هم آتش گرفته است. «مت جونز»، یک هفته‌ی پیش آیفون ۷ خود را خریده بود. او گوشی‌اش را در خودروی‌اش و زیر لباس‌های خود قرار داده بود. جونز خودروی‌اش را برای مدتی ترک می‌کند و زمانی که باز می‌گردد، می‌بیند که دو سیاه از ماشین‌اش بلند می‌شود. آیفون ۷ او آتش گرفته بود و در پی این آتش‌سوزی، لباس‌ها و بخش زیادی از داخل ماشین او سوخته است.

iphone-7-catches-fire-burns-a-car-1

مت جونز می‌گوید که گوشی‌اش در هفته‌ی گذشته به هیچ صورتی ضربه نخورده و او فقط از شارژر اصلی اپل که به همراه گوشی‌اش ارایه شده بود، استفاده کرده است.

اولین بار نیست که یک iPhone 7 آتش می‌گیرد. در اولین آتش‌سوزی آیفون ۷، گوشی ضربه خورده بود و باعث شده بود تا باتری منفجر شود.

iphone-7-catches-fire-burns-a-car-3

این طور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های هوشمند قرار نیست امنیت جانی برای‌تان باقی بگذارند. پیشنهاد می‌کنیم بروید یک Nintendo Switch بخرید و به جای کلنجار رفتن با گوشی‌ها، ۲۴ ساعته اسکایریم و زلدا بازی کنید؛ مطمئن باشید زندگی‌تان زیباتر می‌شود.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹۴ دیدگاه
  1. Avatar SohylKia

    این هفت هشت مورد که هیچی نیست اگه ۲ میلیون آیفون دیگه هم منفجر بشه اپل نه فراخوانی میده نه از کسی عذرخواهی میکنه ! مشتری مداری فقط سامسونگ

  2. Avatar حسن

    نوکیا رو داریم که جون صاحبش رو نجات میده و جلوی گلوله رو میگیره ولی اپلیکیشن زیاد ندارن.
    اپل و سامسونگ رو داریم که میترکن ولی تا دلت بخواد قر و فر دارن.
    من که به ۱۵۲۰ خودم راضیم، شارژ بیسیم هم دارم ولی نمی ترکه ، جون از اپلیکیشن مهم تره

  3. Avatar حیدر

    خدمت دوستانی که سامسونگ رو با اپل مقایسه میکنن بگم که واقعا سخت در اشتباه هستن اولا دوستانی که سامسونگ رو استفاده کردن کاملا در جریان عمر کم باطری این دستگاه هستن که در حال بازی نهایت چهل دقیقه گوشی دووم میاره ولی در اپل دقیقا چهل ساعته یا بیشتر کیفیت دوربین سامسونگ بعد از استفاده چند ماه تار میشه ولی اپل دوربینش قابل ابدیته و هیچ وقت کیفیتش پایین نمیاد به محض اینکه حافظه دستگاه سامسونگ از نصف رد میشه کلا گوشی شروع به هنگ کردن میکنه ولی اپل کلا این مشکل رو نداره تنها کارایی سامسونگ نسبت به اپل ضد آب بودنش بود که در ورژن جدید اپل این قابلیت اضافه شده تمامی دوستانی که اهله بازی هستن با گوشی اینو خوب میدونن که بازیهایی که با اپل ۴ میشد به راحتی با زی کرد رو با جدیدترین ورژن سامسونگ هم نمیشه بازی کرد نمونه مودرن کمبات یا بازی زومبی پلنت من هر دو سیستم رو با جدیترین رو ژنها همیشه استفاده کردم اگه بخوام امتیاز بدم به اپل ۱۰۰ و امتیازی که به اندروید میدم ۱۰ هستش دلیل استفاده من از سیستم آندروید اینه که داخل کشور ما میشه خیلی سریعتر به یه سری برنامه ها دست پیدا کرد که خوشبختانه این موضوع داره حل میشه و همه میتونید به راحتی ای دی اپل تهیه کنید موفق باشید

    1. Avatar علی

      متوجه نمیشم
      اولا شارژ دهی سامسونگ بالاتر از محصولات اپل هست هر طوری حساب کنی یه باتری ۱۹۰۰MAH به ۳۰۰۰MAH نمیرسه!! از طرفی تست شارژ دهی هم به تازگی مشخص شده برید ببینید…
      دوما مگه دوربین روغن کاری میشه که تار بشه بعد یه مدت؟ یک دوستم ۳ ساله یه گلکسی گرند ۲ خریده من هرچی نگاه میکنم دوربینش هیچیش نیست!
      بحث دیگه، خودمم گوشیم سامسونگه و هیچوقت باگ نداشته و هنگ نکرده حتی به کندی هم بر نخوردم (حتی با پر شدن حافظه)
      تمام بازی های اندرویدی با اس۶ اج راحت باز و اجرا میشن حتی مورتال کمبت x …. و در اجرای N.O.V.A3 هم هیچ مشکلی ندارم مثل افت فریم.
      من تا جایی که میدونم هیچ منبع یا سایتی نبود که حرفاتونو تایید کنه! مثلا من تاحالا ندیدم که گوشی سامسونگ دوربینش افت کنه!
      لا اقل من که تجربه استفاده از پرچمدار سامسونگ رو داشتم این چیزا رو مشاهده نکردم

    2. Avatar حیدر

      دوست عزیز من خودم دو ساله که دارم پرچم دارای سامسونگ رو استفاده میکنم تو کدوم سایت مودرن کوبات با کیفیت اپل رو داره ارائه میده تا ما هم تهیه کنیم پس یه لطفی کن از اونایی که پرچم دارای سامسونگ دارن بپرس ببین دوربینش بی کیفیت میشه یا نه بحث باطری آندروید جماعت هم که مشخصه بدرد نخوره این دیگه بحث نداره

  4. Avatar Arash

    عکسو ببینید، پایین دستگاه یه شکاف اسپیکر وجود داره، و آیفون این شکافو پایین دستگاه نداره ، اصن فینگرپرینتش کو؟

    1. Avatar Ahmad

      رفیق کل دنیا فهنیدن ساختگیه متونید تو سایت های معتبر خارجی اینو بفهمید ولی متاسفانه تعصب الکی به یه برند اجازه نمی ده قبدل کنن که این ساختگی بوده حالا شما هر چی هم سند و مدرک بیار واسشون.

    2. Avatar پارسا

      چطوری شرلوک

  5. Avatar دانیال

    ببینید تو تاریخ یه بار هم همچین اتفاقی واسه سونی افتاده یانه؟

  6. Avatar Pooya

    افتخار میکنم به تبلیغات دروغ سامسونگ

    1. Avatar نیما اکسپریا

      سامسونگ؟
      سامسونگ فعلا وقت سر خاروندنم نداره چه برسه به تبلیغ علیه اپل!!!
      به انفجار باتری ۱۹۰۰ میلی آمپری آیفون افتخار کنید..

  7. Avatar ح.م

    چه حرفایی میزنید
    الکی واسه اینکه بگید اپل خوبه میگید ساختگی بوده

  8. Avatar امیر

    ببخشید محصولاتی که در nic اپل است اصل است یا تقلبی
    اگر کسی خریده میشه بگه؟؟؟؟؟

  9. Avatar حسین

    یکیش این طور شده . می تواند صدها دلیل داشته باشد . برای فهمیدن خوب بودن اپل لازم نیست بری اون سر دنیا یک مقاله را ببینی . یک سر به بازار موبایل بزنید خودتون متوجه زیبایی و کیفیت این گوشی می شید.

  10. Avatar مهراد

    فقط htc
    یعنی مطمعنم اگه بخای بترکونیش هم نمیترکه و مقاومت میکنه
    اچ تی سیا لایک کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه