آیفون SE‌ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iphone se

با توجه به تصاویر منتشر شده در سایت فرانسوی NWE گوشی آیفون SE از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

آیفون SE‌ از ۳D Touch پشتیبانی نمی‌کند.

در حالی که دیروز مشخص شد آیفون ۴ اینچی شرکت اپل با نام آیفون SE‌ شناخته می‌شود، امروز اطلاعات جدیدتری از این گوشی منتشر شده است. با نگاهی به تصاویر منتشر شده از این گوشی متوجه شباهت زیاد آن به آیفون ۶s خواهید شد. همچنین مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند از قابلیت ۳D Touch بهره نمی‌برد.

در حالی که این گوشی از ۳D Touch استفاده نمی‌کند، از قابلیت Live Photos پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سه ثانیه ویدیو از تصاویر تهیه کند. از طرف دیگر مشخص شده که این گوشی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی با قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار راهی بازار می‌شود و در دو مدل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این گوشی یک مدل با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک مدل با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. همچنین یک باتری ۱۶۴۲ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده و از بلوتوث ۴.۲ و Wi-Fi بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه تاریخی معرفی می‌شود. البته شایعات به برگزاری کنفرانس خبری اپل در تاریخ ۲۵ اسفند ماه یا ۳ فروردین ماه اشاره می‌کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این گوشی را مشاهده کنید:

iPhone SE iPhone SE iPhone SE iPhone SE

منبع: NowhereElse

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar علی

    ۴۰۰ دلار باشه شخصا خریداری میکنم

    1. Avatar پيمان حقيقت جو

      دوست عزیز!! قیمت کم تَر کیفت کم تَر !!این تو صنعت بدیهیه!!

  2. Avatar حامد امیری

    سلام
    بنظرم فروشنده های آیفون در ایران دارن ظلم میکنن و اصلا درست کار نمی کنن، ۹۰درصد گوشی های ریفربیش و ریپک میارن میدن به خلق اله ، تازه با قیمتی بالاتر از قیمت اصلیش که داره عرضه میشه در کل دنیا تازه با این وضع درآمد و اقتصاد ایران!!!!
    الان همه جا تو سایت ها زدن قیمت حدود ۴۰۰تا ۵۰۰دلار هست، یعنی یه چیز حدود ۱۴۰۰تا ۱۷۵۰ قیمت واقعی این گوشی خواهد بود ولی در ایران میدونم که چه نمایشی اجرا خواهد شد.
    مثلا میری میبینی لپ تاپ ایسوس زده ۱۵۰۰دلار با کانفیگ i7-16-512gb ssd-4gb vga در کل دنیا داره عرضه میشه ولی تو ایران میاد میشه i7-12-1tb+128gb ssd-4gb vga حالا ssd آن کجا و ssd این کجا…..
    مثلا میری میبینی خفن ترین کوله هاس لپ تاپ هست ارجینال بلکین و… ۲۰ ۳۰ دلار ولی میاد تو ایران تازه اصلی هم نیستن میشه ۳۰۰ هزار تومان.
    همین داستان واسه ماشین هست…..
    همین داستان واسه خونه خریدن هست (میری میبینی طرف خونه ۷۰ متری رو پارتی بازی کرده داره ۷۵ متر میفروشه به خلق اله.

    ای کاش همه فروشنده ها در هر صنفی تو ایران یه خورده درست کار میکردن…..

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      سلام. دوست عزیز، قیمت ارزان‌ترین مدل آیفون ۶s معادل ۶۴۹ دلار است (مدل ۱۶ گیگابایتی ۴٫۷ اینچی). قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار مربوط به نسخه‌های قراردادی است که همراه با سیم‌کارت اوپراتور خاصی عرضه می‌شوند. با تشکر

      1. Avatar حامد امیری

        سلام
        صحبت من درباره نحوه قیمت گذاری بود ….
        راجع به آیفون هم تا جایی که من میدونم اکثرا (۹۰درصد) آیفون هایی که تو ایران میان ریپک هست، حالا بستگی به انصاف فروشنده داره که چیکار کنه، میگم این همه پول بدی آخرم ریپکیا ریفر بهت بدن… مثلا خود من ۵اس داشتم ، میخواستم یکی دیگه از اینجا تهیه کنم ولی گفتن ما تضمین نمی کنیم که گوشی ریفربیش هست یا نه، منظورم اینه که کسی که سر در نیاره سرش کلاه میره، الان ۵اس داره ۴۵۰دلار تو امریکا فروش میره ، حالا این ۵اس ها که از ۱۲۰۰ تا ۱۴۸۰ داره فروش میره خدا میدونه چی هست.
        منظور اینکه حداقل صداقت باشه….
        ممنون

      2. Avatar حميد الف

        سلام جناب حشمتی، نسخه های قراردادی خیلی ارزانتر از این حرفاست، ۴٠٠ تا ۵٠٠ دلار احتمال زیاد قیمت سیم فیری هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه