آغاز فروش آیپد پرو ۹٫۷ اینچی در دیجی‌کالا

۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از گذشت حدودا چهل و هفت روز از معرفی رسمی آیپد پرو ۹٫۷ اینچی، این محصول در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا موجود شده است. آیپد پرو ۹٫۷ از امروز با شرایط «هفت روز تضمین تعویض کالا» در دیجیکالا به فروش می‌رسد.

همان‌طور که در نقد و بررسی این محصول اشاره کردیم، آیپد پرو ۹٫۷ اینچی مجموعه‌‌ای از بهترین‌ها است. این تبلت دارای بهترین نمایشگر، بهترین دوربین، بهترین بلندگو و بهترین سخت‌افزار است. بنابراین اگر به دنبال بهترین تبلت ۱۰ اینچی دنیا هستید، در انتخاب و خرید این تبلت شک نکنید. بهترین تبلت ۱۰ اینچی دنیا شباهت‌های ظاهری و سخت‌افزاری زیادی به آیپدهای نسل قبل دارد. از نظر ظاهری این محصول بسیار شبیه به آیپد ایر ۲ است. همچنین اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین سخت‌افزار این محصول و دیگر آیپدهای داشته باشیم، باید آن را بسیار نزدیک به برادر بزرگ‌تر خود یعنی آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی بدانیم.

اپل آیپد پرو

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آیپد پرو ۹٫۷ به دیگر تبلت‌های هم‌اندازه‌ی خود، قابلیت پشتیبانی از قلم و کیبورد اپل است. به‌وسیله‌ی این دو وسیله‌ی جانبی می‌توانید کارهای بهره‌وری بیشتری مانند طراحی با قلم یا تایپ با کیبورد را انجام دهید. در نهایت این نوید را به کاربران سایت دیجی‌کالا می‌دهیم که به‌زودی باندل این تبلت با قلم و کیبورد موجود خواهد شد.

خرید آیپد پرو ۹٫۷

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar yaser

    خواهشا مدل ١٢٨ وای فایش رو هم موجود کنید.
    سخت دنبالشم و بد میخوامش. ????
    مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه