احتمال عرضه‌ی نکسوس HTC با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه شایعات مختلفی درباره‌ی نکسوس بعدی منتشر شده و به این موضوع اشاره می‌کنند که توسط شرکت HTC ساخته می‌شود. در شایعات جدیدتر گرفته شده که شرکت HTC در حال ساخت دو نکسوس است که با اسم رمز S1 یا Sailfish و M1 یا Marlin شناخته می‌شوند. بعید نیست که یکی از این دستگاه‌ها تبلت باشد. شرکت HTC قبلا تبلت نکسوس ۹ را برای گوگل ساخته بود.

نکسوس‌هایی که HTC آن‌ها را می‌سازد از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۱ بهره می‌برند.

در شایعات گفته شده که Sailfish مدل از نو طراحی شده‌ی HTC 10 خواهد بود و Marlin هم با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ راهی بازار خواهد شد. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ مدل بهبود یافته‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ به حساب می‌آید.

تا این لحظه چیزی از مشخصات سخت افزاری این محصولات منتشر نشده و نمی‌دانیم این محصولات در چه تاریخی راهی بازار می‌شوند. حتی هنوز مشخص نشده که شرکت کوالکام در چه زمانی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ را در اختیار شرکت‌های مختلف قرار مید‌ًهد. در شایعات قبلی گفته شده بود که کوالکام در کنار ساخت اسنپ‌دراگون ۸۲۱ روی مدل دیگری به نام اسنپ‌دراگون ۸۲۳ هم کار می‌کند. به نظر می‌رسد که این تراشه روی گوشی گلکسی نوت ۷ قرار می‌گیرد.

شایعات در حالی به ساخت نکسوس توسط HTC اشاره می‌کنند که مدیرعامل شرکت هواوی هم گفته که نکسوس جدید تولید خواهند کرد. به نظر می‌رسد که امسال هم شاهد چندین مدل دستگاه نکسوس خواهیم بود.

سال گذشته دو شرکت ال‌جی و هواوی دو گوشی نکسوس راهی بازار کردند و این احتمال وجود دارد که امسال در کنار عرضه‌ی دو گوشی نکسوس دیگر، یک تبلت هم عرضه شود.

منبع: India Today

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه