احتمال عرضه‌ی هیلو ۵ برای کامپیوتر بسیار زیاد است

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هیلو 5

به‌نظر می‌رسد که «فرانک او کانر» (Frank O’Connor) کارگردان مجموعه بازی‌های هیلو مانعی برای عرضه‌ی بازی هیلو ۵ روی کامپیوترهای شخصی نمی‌بیند.

با توجه به صحبت‌های کارگردان مجموعه بازی‌های هیلو، این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد عرضه‌ی بازی هیلو ۵ برای کامپیوتر باشیم.

بازی هیلو ۵ فردا به شکل انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان راهی بازار خواهد شد؛ اما این احتمال هم وجود دارد که در آینده شاهد عرضه‌ی آن روی کامپیوترهای شخصی باشیم. فرانک او کانر در صحبت‌هایی گفت هیچ اجباری برای عرضه‌ی این عنوان تنها روی ایکس‌باکس وان وجود ندارد.

کانر در گفتگویی با سایت GemesRadar گفته که مایکروسافت با عرضه‌ی ویندوز ۱۰ توجه ویژه‌ای به بازی‌های کامپیوتری دارد. او گفت: “شانس زیادی برای عرضه‌ی بازی هیلو ۵ روی کامپیوتر وجود دارد؛ اما در حال حاضر به دلایلی این اتفاق رخ نداده است. بازی هیلو ۵ روی پلتفرم‌های اینتل ساخته شده و عرضه‌ی آن برای کامپیوتر کار چندان مشکلی نخواهد بود.”

ساخت بازی هیلو روی پلتفرمی به‌جز ایکس‌باکس موضوع چندان غافلگیر کننده‌ای نیست. این مجموعه بازی‌ها در ابتدا به شکل انحصاری برای پلتفرم‌های مک عرضه شده بودند و سپس برای سیستم‌های ویندوز و نسل اول کنسول ایکس‌باکس منتشر شدند. بازی Halo 2 هم برای کامپیوتر راهی بازار شده بود و حتی مایکروسافت عنوان Halo Online را هم برای کامپیوتر منتشر کرده که کاربران می‌توانند آن را به شکل رایگان تجربه کنند. البته این عنوان تنها در کشور روسیه قابل بازی خواهد بود.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. armin

    خوبه. ایکس باکس هم یه کامپیوتره دیگه.

    هیلو بخش سینگل پلیر هم داره؟ یا فقط مولتی پلیر؟

    1. Muhammad Hasan

      بله داره

  2. امین

    دیجی کالا جان یکم در زمینه بازی کامپیوتری ضعیف عمل میکنی . این خبر تکذیب شده .

  3. مستعان

    یعنی اگه Halo 5 برا pc منتشر بشه باید سردر XBOXو گل گرفت،اولا این بازی یک سیستم سلر هست که XBOX برای بهبود وضعیت فروش دستگاهاش خیلی بهش نیاز داره، دوما انتشار بازیهای انحصاری یک پلتفرم روی یک پلتفرم دیگه توهین و بی احترامی به طرفداران و کسایی هست که اون دستگاه رو دارن، در نهایت هم دودش تو چشم خودشون میره…
    متاسفانه مایکروسافت از هرچیزی میخواد استفاده کنه تا فروش ویندوز ۱۰ رو بالا ببره، HALO 2 هم بخاطر گندی که ویندوز ویستا زده بود براش ریلیز کردن تا فروشش بالا بره…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه