موتورولا و لنوو موبایل با هم ادغام می‌شوند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

علیرغم اینکه لنوو رسما شرکت موتورولا را تصاحب کرده است، اما هر دو شرکت به طور جداگانه به فعالیت ادامه‌ می‌دهند. لنوو برند گوشی‌های خود را عرضه کرده و موتورولا هم دستگاه‌های گوشی خود را تولید می‌کند. هر دو برند تجاری، دستگاه‌های متفاوتی ارایه می‌دهند که مشخصا یک‌دیگر را کامل نمی‌کنند.

براساس اخبار منتشر شده در چین، شرکت موتورولا و بخش موبایل لنوو قرار است با هم ادغام شوند و در یک قالب واحد گوشی‌های هوشمند تولید کنند.

البته گویا این روند قرار است تغییر کند. براساس گزارشی از کشور چین، به نظر می‌رسد که بخش موبایل لنوو با با شرکت موتورولا ادغام خواهد شد. این بدین معنی خواهد بود که برند لنوو به تولید کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها ادامه خواهد داد؛ در این میان موتورولا هم بر گوشی‌های هوشمند تمرکز خواهد کرد و برای هر دو شرکت موتورولا و لنوو گوشی هوشمند تولید خواهد کرد.

در این گزارش به نقل از Chen Xudong، رییس بخش موبایل لنوو، درج شده است که: “ساختار سازمانی جدید به زودی اعمال خواهد شد.” البته شرکت لنوو باید یک رویداد مطبوعاتی با محوریت این موضوع برگزار کند. این شرکت قبلا هم اعلام کرده بود که موتورولا نقش اصلی را در طراحی، توسعه، و تولید گوشی‌های هوشمند لنوو ایفا خواهد کرد.

ادغام شدن این دو شرکت با یکدیگر می‌تواند تاثیر مثبتی بر عملکرد این دو شرکت داشته باشد. در ضمن، با توجه به اینکه موتورولا در زمینه‌ی موبایل حرف بیشتری برای گفتن دارد، این شرکت می‌تواند به لنوو در تلاش‌هایش برای تولید دستگاه‌های موبایل کمک کند.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه