ارون سورکین از تیم کوک عذرخواهی کرد

۶ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ارون سورکین، نویسنده‌ی فیلم جدید استیو جابز از تیم به خاطر اظهارات خشن‌اش عذر خواست.

این فیلم جدید استیو جابز حسابی داستان‌ساز شده است. حدودا دو هفته پیش تیم کوک در یک برنامه‌ی تلویزیونی آخر شب از فیلم‌هایی که درباره‌ی استیو جابز ساخته می‌شوند ابراز تنفر کرده و آنها را فرصت‌طلبانه خوانده بود. این گفته‌ی کوک هم پاسخ تند «ارون سورکین» فیلم‌نامه نویس را به دنبال داشت که اپل را به سوءاستفاده از کودکان در کارخانه‌های چینی متهم کرده بود.

حالا سورکین از تیم کوک به خاطر صحبت‌های تند و ناخوشایندش معذرت‌خواهی کرد. سورکین به E! News گفت: «می‌دانید، من فکر می‌کنم که تیم کوک و من هر دو کمی زیاده‌روی کردیم. من از تیم کوک معذرت می‌خواهم. امیدوارم وقتی که او فیلم را می‌بیند، از آن لذت ببرد، درست همان‌قدر که من از محصولات او لذت می برم.»

ارون سورکین

تمام ماجرا از اینجا شروع شد که تیم کوک در یک برنامه‌ی پربیننده‌ی تلویزیونی دست‌اندرکاران فیلم‌های استیوجابز را فرصت‌طلب توصیف کرد و گفت از این کار آنها متنفر است. سورکین هم با لحن ناملایمی پاسخ داد که “هیچ‌کس این فیلم را برای پول‌دار شدن نساخته است.”

فیلم سینماییاستیو جابز روز یکم آبان در آمریکا اکران عمومی خواهد شد و هفدهم مهر ماه برای مدت محدودی روی پرده‌های سینما به نمایش درخواهد آمد.

منبع: E! News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه