از گوشی گلکسی S7 سامسونگ چه می‌دانیم؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
گلکسی S7

گوشی گلکسی S7 شرکت سامسونگ به احتمال زیاد یکی از پرفروش‌ترین محصولات سال ۲۰۱۶ خواهد بود که تا این لحظه شایعات زیادی هم درباره‌ی آن منتشر شده است. این گوشی برای سامسونگ بسیار مهم است و به همین دلیل در اوایل سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد.

اما محصول جدید سامسونگ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و به چه صورت می‌خواهد کاربران را هیجان‌زده کند؟

تا این لحظه مشخص شده که این گوشی از نظر ظاهر به گلکسی S6 شبیه است، اما به احتمال زیاد دوربین آن تغییر می‌کند و فریم قوی‌تری هم روی آن استفاده خواهد شد. این تلفن همراه به احتمال زیاد از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، اما باتری آن را نمی‌توان تعویض کرد.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ از یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت Super AMOLED با کیفیت QHD برای این تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کند. با توجه به شایعات منتشر شده این گوشی در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در سایر کشورها با تراشه‌های جدید اگزینوس راهی بازار می‌شود.

سنسور جدیدی که برای دوربین این گوشی در نظر گرفته شده می‌تواند در نور کم عکس‌های باکیفیتی ثبت کند. رابط کاربری TouchWiz با ظاهری جدید روی گوشی گلکسی اس ۷ قرار گرفته است. این گوشی از USB Type-C و شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد گلکسی S7 یک مدل «اج» (Edge) هم خواهد داشت. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که این گوشی از اسکنر چشم هم بهره می‌برد و احتمال دارد که این محصول در اواخر اسفند ماه یا اوایل فروردین ماه معرفی شود.

گلکسی اس ۷ چه ویژگی‌های هیجان‌انگیزی دارد؟

احتمالا این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش حساس به‌فشار بهره می‌برد تا کاربران بتوانند تجربه‌ای مانند گوشی آیفون ۶s شرکت اپل را به‌دست بیاورند. احتمالا شکل کارکردن با این صفحه نمایش حساس به‌فشار همانند آیفون ۶s خواهد بود و شاید سامسونگ چند ویژگی جدید هم به آن اضافه کند.

این گوشی از شارژ سریع بهره می‌برد و پورت USB Type-C برای آن در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد با ۳۰ دقیقه شارژ کردن گوشی می‌توانید یک روز کامل با این محصول کار کنید.

سومین ویژگی این محصول پشتیبانی از کارت حافظه است. نبود درگاه کارت حافظه روی گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ انتقادهای زیادی را به همراه داشت. نبود درگاه کارت حافظه در این گوشی‌ها، باعث شد که بسیاری از کاربران گوشی‌های دیگری مانند G4 شرکت «ال‌جی»(LG) را خریداری کنند.

اما فکر می‌کنید که گلکسی S7 به چه شکل طراحی شده است؟ در ادامه می‌توانید برخی تصاویر لو رفته از رندرهای این گوشی را مشاهده کنید:

سخت افزار

به دلیل اینکه تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با مشکل روبرو شدند، سامسونگ مجبور شد از تراشه‌های اگزینوس روی گلکسی S6‌ استفاده کند. در حالی که تراشه‌های اگزینوس قدرت بسیار خوبی داشتند، این شرکت تصمیم گرفته که گلکسی S7 را با دو تراشه‌ی مختلف راهی بازار کند. این گوشی در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در سایر کشورها با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که هردوی این تراشه‌ها با معماری ۱۴ نانومتری ساخته می‌شوند.

دوربین

گوشی گلکسی S6 از دوربین بسیار خوبی برخوردار بود، اما فضای زیادی را در پشت گوشی اشغال می‌کرد. همچنین طراحی آن به شکلی بود که دوربین از بدنه‌ی پشتی بیرون زده بود.

به احتمال زیاد این مشکلات در گلکسی S7 برطرف می‌شوند. این احتمال وجود دارد که دوربین این گوشی فضای کمتری بگیرد و شاید به شکل مسطح طراحی شود. همچنین کیفیت عکاسی آن بهتر خواهد شد و کاربران در نور کم هم می‌توانند عکس‌های بهتری بگیرند.

BRITECELL

دوربین گوشی گلکسی S7

با توجه به اطلاعات منتشر شده، سامسونگ به‌تازگی نام تجاری BRITECELL را برای دوربین گلکسی S7 ثبت کرده است. دوربین این گوشی از سنسور RGBW جدیدی بهره می‌برد. سنسور RGBW جدید این گوشی باعث می‌شود که کاربران بتوانند در محیط‌هایی با نور کم عکس‌های بهتری ثبت کنند. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته است.

گلکسی S7 اج

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در بهمن ماه دو مدل از گوشی گلکسی اس ۷ را معرفی کند. یک مدل معمولی و یک مدل «اج». مدل اج همانند مدل معمولی خواهد بود و چند ویژگی جدید روی آن قرار گرفته است.

گلکسی اس 7 اج

Galaxy S7 Edge

‌‌‌‌‌‌‌

تاریخ عرضه و قیمت

به احتمال زیاد گوشی گلکسی S7 در اواخر اسفند ماه یا اوایل بهمن ماه راهی بازار می‌شود. به احتمال زیاد این گوشی یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ گوشی گلکسی S7 با ۳۲ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی را با قیمت ۶۵۰ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن را با قیمت ۷۵۰ دلار راهی بازار می‌کند. به احتمال زیاد مدل اج هم ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار گران‌تر از مدل معمولی خواهد بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar bahar

    نوت ۷ بهتر هست یا اس ۷ ؟

    1. Avatar shayan

      نوت۷ منفجرشد

  2. Avatar هلیا

    یعنی چند تومان؟

    1. Avatar Texture

      گران

  3. Avatar mehkasr

    عالیه هم خودش خوبه هم پولاش اگه رایگانه میخرمش ;(

  4. Avatar سیاوش

    واقعا دوربین برجسته پشت اس۶ خیلی ضد حاله!

  5. Avatar حسین

    واقعا تو نیم ساعت شارژ میشه؟!!!!!!!!!!!!!!

    1. Avatar شکیبا

      نیم ساعته شارژ کامل نمیکنه من امتحان کردم

  6. Avatar علی جوادی

    برترین گوشی سال ۲۰۱۶ خواهد شد…میخرم حتی به قیمت فروختن کلیه م
    ممنون دی جی جون

  7. Avatar hamedevil4

    وقتی اصل یه چیز باشه کی کپی میخره
    وقتی ایفون هست کی سامسونگ میخره

    احتمال بالا دوباره پرونده سامسونگ اپل به شکل دیگه باز میشه ولی ۹۹% سامسونگ شکست میخوره

    1. Avatar Omid

      ایفون یه سری قابلیت داره سامسونگ نداره سامسونگ هم یک سری از نظر من دو تاشون خوبن و اگه هرکدومو گرفت خوبه.
      چقد تب ایفون تو کشور ما بالاس در حالی که بعضی از قابلیت های ایفون در ایران قابل استفاده نیست

  8. Avatar روزبه

    تغییر خاصی نکرده

    1. Avatar محمد

      دوست عزیز کلا سامسونگ فقط بلده کپی بزنه
      مثلا تو همین گوشی قابلیت حساسیت به فشار اپل استفاده شده بعد همه میگن سامسونگ هر بار کلی تغییر میکنه همش کپیه

      1. Avatar Omid

        قبلا یه دوستی گفته بودن “تاچ سه بعدی تکنولوژیه تکنولوژی کپی برداری نیس! تازه اولین بار هم اپل اونو ثبت نکرد پس اپل هم کپی زده! از اون بدتر اینکه ما باید خوشحال باشیم از اینکارا ولی ب جاش توی سر هم میزنیم! ما مشتری هسیم! اینکارا ب نفع ماس
        سامسونگ هم توی این چن ماه ب این فناوری نرسیده ک بگیم کپی بوده!(هرچند توی علم اصن کپی برداری مطرح نیس)”
        واقعا توی علم کپی کردن نداریم

      2. Avatar فرنام

        دوست عزیز حساسیت به فشار ابتکار اپل نیست و قبل از ایفون ۶s در هواوی استفاده شده.
        پس اپل از هواوی تقلید میکنه

  9. Avatar رضا

    دوسش دارم ?

  10. Avatar سروش

    اواخر اسفند یا اوایل فروردین (اواخر بهمن فک کنم اشتباهه)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه