اسپیکر هوشمند جدید آمازون نمایشگر لمسی دارد

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته شرکت آمازون دستگاه نسل جدید آمازون اکوی خود را معرفی کرد؛ دستگاهی با نام Echo Show. همانطور که قبلا هم حدس می‌زدیم این اسپیکر هوشمند یک صفحه‌نمایش لمسی دارد و به کاربران امکان می‌دهد از طریق اینترنت تماس‌های تصویری برقرار کنند. با وجود صفحه‎نمایش کاربران راه جدیدی برای تعامل با الکسا، هوش مصنوعی آمازون دارند. شکل و شمایل دستگاه هم در مدل جدید تغییر کرده و دیگر آن فرم دراز سیلندر مانند را ندارد.

آمازون سهم ۷۰.۶ درصدی از بازار اسپیکرهای هوشمند ایالات متحده آمریکا را در اختیار دارد. گوگل هوم در این بازار رتبه دوم را در اختیار گرفته و بسیاری از غول‌های تکنولوژی دیگر هم به این حوزه علاقه‌مند شده‌اند. برای مثال باید به زودی منتظر عرضه اسپیکر هوشمند مایکروسافت به بازار باشیم و زمزمه‌هایی هم درباره حضور اپل در این بازار به گوش می‌رسد.

صفحه‌نمایش لمسی جدید آمازون متن ترانه موسیقی‌های که پخش می‌کند را به کاربر نمایش می‌دهد.  نمایشگر ۷ اینچی دستگاه ویدیوهای یوتیوب را نشان می‌دهد، با آن می‌توانید تصاویر دلخواه‌تان را تماشا کنید، دوربین‌های اتاق‌های‌تان را بررسی کنید و با دوربین آن به چت ویدیویی بپردازید. این دستگاه را می‌شود با قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کرد. این محصول چهارشنبه ۷ تیرماه در رنگ‌های سیاه و سفید به کاربران تحویل داده خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از این اسپیکر هوشمند جدید را ببینید:

منبع: Amazon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه