اطلاعاتی از کنسول جدید نینتندو به بیرون درز کرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ژاپنی نینتندو از شرایط خوبی در صنعت بازی برخوردار نیست. کنسول Wii U که توسط این شرکت ساخته شده به فروش خوبی دست پیدا نکرد و به همین دلیل نینتندو قصد دارد یک کنسول بازی جدیدتر تولید و راهی بازار کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، کنسول جدید نینتندو از درایو نوری پشتیبانی نمی‌کند.

 

این شرکت در E3‌ امسال به این موضوع اشاره کرده که آن‌ها در حال ساخت یک کنسول جدید هستند که فعلا NX نامیده می‌شود و در سال آینده اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد کرد. به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این کنسول بازی به‌بیرون درز کرده است. این شرکت به تازگی پتنتی ثبت کرده که با توجه به آن مشخص شده که کنسول جدید از درایو نوری (Disc Drive) پشتیبانی نمی‌کند. همچنین در این پتنت به این موضوع اشاره شده که کنترلرهای کنسول جدید نینتندو همانند کنسول Wii U خواهند بود و از یک صفحه نمایش بهره می‌برند. با توجه به اطلاعات منتشر شده نینتندو برای این کنسول از درایو نوری استفاده نکرده و یک هارد برای آن در نظر گرفته تا بتوان اطلاعات را به وسیله شبکه به این کنسول منتقل کرد.

1nintendo-new-console

باید به این موضوع اشاره کنیم که قبل از معرفی کنسول ایکس‌باکس وان هم پتنت‌هایی از سوی مایکروسافت ثبت شده بودند که در آن‌ها به درایو نوری اشاره نشده بود. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که مدل نهایی کنسول نینتندو دارای درایو نوری باشد. این شرکت قبلا گفته بود که قصد دارد کاربران را با کنسول بازی جدیدش غافلگیر کند و می‌خواهد در روند تولید کنسول‌های بازی تغییرات بزرگی به‌وجود بیاورد.

nintendo_console_patent-600x590

در تیرماه گذشته شرکت Foxconn به این موضوع اشاره کرده بود که نینتندو سفارش ساخت مدل‌های اولیه کنسول NX را به آن‌ها داده و این شرکت در مهر ماه مدل‌های اولیه این محصول را تولید می‌کند. شایعات مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که نینتندو می‌خواهد این کنسول را در تیر ماه سال ۹۵ راهی بازار کند.

nintendo1-new-console

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه