اطلاعات جدیدی از دو نکسوس گوگل لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون دو نکسوس جدید شرکت گوگل منتشر شده بود. براساس اخبار منتشر شده، گوگل برای طراحی و تولید این دو محصول با ال‌جی و هوآوی همکاری می‌کند. همچنین در روزهای گذشته هم نخستین تصاویر از نکسوس گوگل که با همکاری شرکت هوآوی طراحی و تولید می‌شود، منتشر شده است.

به‌تازگی اطلاعاتی در مورد دو گوشی نکسوس شرکت گوگل که قرار است با همکاری شرکت‌های هوآوی و ال‌جی تولید شود، به‌بیرون درز کرده است.

این در حالی است که به‌تازگی شایعه‌های جدیدی از یک منبع فرانسوی با ‌نام onleaks@ منتشر شده است. براساس این اخبار احتمال کار روی نکسوس ۵.۷ اینچی ساخت هوآوی و نکسوس ۵.۲ اینچی ال‌جی تایید می‌شود. به‌گفته این منبع فرانسوی گوگل در هر دو نکسوس خود قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی حسگر اثر انگشت و USB Type-C را فراهم کرده است. همچنین شرکت‌های سازنده در این محصولات از بلندگوهایی برای جلوی گوشی بهره گرفته‌اند.

1

به‌گفته‌ی این منبع طول نکسوس ۵.۲ اینچی شرکت ال‌جی ۱۴۶.۹ میلی‌متر و عرض آن ۷۲.۹ میلی‌متر است. لازم به‌ذکر است که ضخامت بخشی از این گوشی ۹.۸ میلی‌متر و بخش دیگر آن ۸ میلی‌متر است. همچنین طول نکسوس ۵.۷ اینچی شرکت هوآوی ۱۵۹.۴ میلی‌متر و عرض آن ۷۸.۳ میلی‌متر است. همچنین ضخامت بخشی از نکسوس هوآوی ۶.۶ میلی‌متر و بخش دیگر آن ۸.۵ میلی‌متر است. تفاوت در ضخامت قسمت پایینی و بالایی این نکسوس‌ها نشان‌دهنده‌ی شکل خمیده‌ی قاب پشتی آن‌ها است. عدد بزرگ‌تر مربوط به ضخیم‌ترین بخش و عدد کوچک‌تر مربوط به قسمت‌های نازک نزدیک به لبه‌ها است. همچنین ممکن است این تفاوت در ضخامت به‌دلیل برآمدگی لنز دوربین هم باشد. جنس بدنه‌ی هر دو این محصولات فلزی است، البته به‌نظر می‌رسد بدنه‌ی نکسوس ساخته شده توسط هوآوی به‌صورت تمام آلومینیوم بوده و در نکسوس ال‌جی تنها شاهد فریم فلزی باشیم. همچنین براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته گوگل در هر دو این گوشی‌ها از سیستم‌عامل اندروید M بهره خواهد گرفت.

2

3

4

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه