اطلاعات جدیدی از گوشی متفاوت بلک‌بری منتشر شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی در مورد بلک‌بری ونیز، گوشی هوشمند شرکت بلک‌بری منتشر شده است. همچنین اخیرا تصاویری از این گوشی در فضای مجازی فاش شد. این در حالی است که به‌تازگی هم تصویر جدیدی از گوشی بلک‌بری ونیز منتشر شده است.

به‌تازگی تصویر جدیدی از گوشی هوشمند بلک‌بری ونیز منتشر شده است که براساس آن احتمال استفاده از کیبورد فیزیکی در این محصول تقویت می‌شود.

هما‌ن‌طور که می‌دانید پیش از این احتمال‌هایی در مورد وجود کیبورد فیزیکی و پلتفرم اندروید در این گوشی بلک‌بری وجود داشت که با انتشار این تصویر به یقین تبدیل شد. بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت بلک‌بری قصد دارد در ماه آبان (نوامبر) گوشی هوشمند جدید خود یعنی بلک‌بری ونیز را تحت شبکه اپراتور AT&T در بازار عرضه کند. به‌نظر می‌رسد بلک‌بری ونیز یک گوشی کشویی است که با باز کردن آن، کیبورد فیزیکی دیده خواهد شد و در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید پشت صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

همچنین شرکت بلک‌بری در این گوشی هوشمند یک کیبورد مجازی برای افرادی که نیازی به کیبورد فیزیکی ندارند هم در نظر گرفته است تا با استفاده از آن بتوانند متن‌های خود را سریع‌تر تایپ کنند. همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، شرکت سازنده در این محصول از پلتفرم اندروید بهره خواهد گرفت. لازم به‌ذکر است که براساس تصویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد صفحه کلید مجازی این گوشی شباهت بسیاری به کیبورد گوگل دارد.

black-berry

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه