ال‌جی هفته‌ی آینده یک گوشی تمام فلزی معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته نتایج بنچمارک یکی از فبلت‌های میان‌رده‌ی شرکت ال‌جی منتشر شد. در این بنچمارک‌ها نام مدل این محصول H740 عنوان شده بود که در آن از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی استفاده می‌شود.

شرکت ال‌جی یک آگهی تبلیغاتی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با بدنه‌ای فلزی منتشر کرده است.

در حال حاضر شرکت کره‌ای ال‌جی آگهی تبلیغاتی در مورد یک محصول هوشمند جدید به‌نام LG Class منتشر کرده است. براساس جزییات سخت‌افزاری که از این گوشی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد LG Class همان H740 ال‌جی باشد.

ال‌جی در این آگهی تاریخ ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) را قرار داده است. در نتیجه به‌طور حتم این شرکت هفته‌ی آینده فبلت میان‌رده‌ی جدید خود را به‌طور رسمی رونمایی می‌کند. همچنین ال‌جی پیش از این دعوتنامه‌های کنفرانس مطبوعاتی که قرار است در تاریخ ۹ مهر ماه سال جاری (۱ اکتبر) برگزار شود را ارسال کرده است. هدف ال‌جی برای برگزاری این مراسم رونمایی از جدیدترین محصولات هوشمند خود است. به‌نظر می‌رسد ال‌جی در جریان این مراسم گوشی V10 را به‌عنوان جدیدترین پرچمدار خود معرفی کند.

با توجه به تصویر منتشر شده از این محصول به‌نظر می‌رسد جنس بدنه‌ی آن تمام فلزی است. پیش از این هم برخی از محصولات سری گلکسی A سامسونگ از جنس فلز ساخته شده بود.

lg-classs

شرکت سازنده در این فبلت از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن Full HD 1080p استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این فبلت میان‌رده باید به ۲ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که احتمالا قابلیت ارتقا را دارد و اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد. همچنین این شرکت برای تامین توان پردازشی فبلت H740 چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ را قرار داده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه