گوشی‌های CAT با دوربین حرارتی از اواسط خرداد به بازار می‌آید

۵ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که شرکت کاترپیلار برای اولین‌بار گوشی هوشمند S60 را که مجهز به دوربین حرارتی است معرفی کرد. حال این شرکت اعلام کرده از اواسط خرداد سفارش‌های پیش خرید این گوشی را می‌پذیرد. خریداران این گوشی باید برای در اختیار گرفتن یک دستگاه از مدل S60 مبلغ ۵۹۹ دلار بپردازند. البته باید این نکته را مدنظر داشت که تاریخ اعلام شده یعنی اواسط خرداد صرفا مربوط به خریداران اروپایی است. کت اعلام کرده که فروش این گوشی در سایر مناطق هم به زودی و پس از شروع عرضه در اروپا آغاز خواهد شد.

این گوشی علاوه بر دوربین حرارتی، ساختاری بسیار مقاوم دارد و مقاومت آن در برابر آب هم قابل توجه است به شکلی که می‌تواند در حدود یک ساعت در عمق ۵ متری زیر سطح آب دوام بیاورد. تراشه این گوشی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ ساخت شرکت کوالکام است و ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند. ظاهرا کاترپیلار، یک کیت توسعه نرم‌افزاری هم در اواخر خرداد عرضه خواهد کرد که به توسعه‌دهندگان دیگر اجازه می‌دهد برای دوربین حرارتی این گوشی اپلیکیشن طراحی کنند. با توجه به اینکه مدل  S60 مدلی با مخاطب خاص است، کیت توسعه نرم‌افزاری و ساخت اپلیکیشن‌های متفاوت برای دوربین حرارتی این گوشی به مهندس‌ها، فعالان در حوزه ساخت و ساز و خدمات اضطراری (پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی)  امکان استفاده بهتر از قابلیت‌های آن را می‌دهد.

‌‌در ادامه می‌توانید ویدیویی را تماشا کنید که شیوه کارکرد دوربین حرارتی این گوشی را نشان می‌دهد:

‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حامد خسروی

    تنها مشکل این گوشی ظاهر به شدت زشتشه . که البته این شرکت ظاهر رو فدای قابلیت ها کرده . ولی به شخصه میگم میشه از این بهتر هم درستش کرد . به کار دستی که دوران بچگی درست میکردیم بیشتر شبیهه
    خخخخخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه