اولین خودرو دیجی‌کالا تحویل خریدار شد

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتما در خبرها خوانده یا شنیده‌اید که گروه خودروی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا از روز بیست‌وهشتم دی ماه، رسما آغاز به کار کرده است. در کنار تمام هیجانی که راه‌اندازی این گروه جدید به‌همراه داشت، فروخته شدن اولین خودرو بلافاصله بعد از شروع بکار گروه خودرو، اتفاق جذابی بود که شاید در خوشبینانه‌ترین حالت هم، ممکن بنظر نمی‌رسید. اولین خودروی دیجی‌کالا در ساعت ۱۰:۵۶ روز بیست‌ونهم دی ماه فروخته شد تا دیجی‌کالا بیش از پیش مطمئن شود در جهت رفع نیازهای کاربران‌اش قدم برداشته و برنامه‌ی فروش جدید با استقبال مخاطبان‌اش مواجه شده است.

هیوندای سوناتا هیبریدی مدل ۲۰۱۷ اولین خودروی دیجی‌کالا است که رسما به فروش رفته و در روز یکشنبه ۳ بهمن به دست خریدارش رسیده. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید خریدار این خودرو، مبلغ کالا را یک‌جا و به‌صورت اینترنتی پرداخت کرده است که این موضوع به‌تنهایی می‌تواند رکورددار مبلغ در خرید از یک فروشگاه اینترنتی باشد. خودروی خریداری شده به‌صورت پلاک شده ظرف مدت چهار روز به خریدار تحویل داده شده است. هرچند در دیجی‌کالا تاکید شده که فرایند تحویل خودروها ممکن است تا هفت روز کاری طول بکشد، اما خودروی خریداری شده توسط این کاربر تنها دو روز بعد از ثبت سفارش، آماده‌ی تحویل بود. خریدار در روز دوم ثبت سفارش در تهران حضور نداشت و به‌همین خاطر هم تا بازگشت از سفر، فرایند تحویل این خودروی هیوندای سوناتا هیبریدی طول کشیده است.

خریدار اولین خودرو که جوانی ۲۶ ساله و دانش‌جوی سال آخر پزشکی است، تابحال ۳۷ بار از دیجی‌کالا خرید کرده. این خریدار قصد تهیه‌ی خودرو داشته که متوجه می‌شود گروه خودروی دیجی‌کالا فعالیتش را آغاز کرده است؛ برای همین هم تصمیم می‎گیرد تا تهیه‌ی خودروی مورد نظرش را به دیجی‌کالا بسپارد. از فرایند تحویل اولین خودروی فروخته شده در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا گزارشی تصویری تهیه شده که در ادامه می‌توانید آن را در قالب عکس مشاهده کنید. ویدیوی تحویل اولین خودروی دیجی‌کالا را از بالای همین پست ببینید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar احمد

    یک موفقیت بزرگه برای فروشگاهی بزرگ

  2. Avatar ابراهیم

    خیلی جالب بود ممنونم از فروشگاه بزرگ دیجی کالا

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه