اولین طرح‌های گوشی هواوی P9 منتشر شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Huawei P9

به‌تازگی اولین طرح‌های گوشی هواوی P9 شرکت هواوی منتشر شده که در آن به وجود سنسور تشخیص اثر انگشت روی این گوشی اشاره شده است.

گوشی P9 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و تراشه‌ی Kirin 950 بهره می‌برد.

به‌تازگی طرحی از ظاهر این گوشی منتشر شده که کاربران را با این محصول آشنا می‌کنند. با توجه به این طرح‌ها مشخص شده که P9 ظاهری کاملا متفاوت با گوشی P8 دارد.

در پایین صفحه نمایش این گوشی یک دکمه‌ی فیزیکی وجود دارد که سنسور تشخیص اثر انگشت روی آن قرار گرفته است. در پشت این تلفن همراه هوشمند از دو دوربین و فلش دوگانه استفاده شده است. بلندگوهای محصول جدید هواوی هم در پایین قرار گرفته و در کنار آن پورت ۳٫۵ میلی‌متری صدا مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که فریم این محصول از فلز تشکیل شده و هنوز مشخص نیست که آیا بدنه‌ی پشتی آن هم فلزی خواهد بود یا خیر.

Huawei P9

اولین طرح‌های منتشر شده از گوشی P9 شرکت هواوی

‌‌‌‌‌‌‌‌با توجه به شایعات منتشر شده گوشی P9 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد و برای آن از تراشه‌ی Kirin 950 استفاده شده است. دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی روی آن مشاهده می‌شود. به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2016 شاهد معرفی این محصول خواهیم بود. تا این لحظه مشخص شده که دو شرکت ال جی و سامسونگ هم قصد دارند پرچم‌دارهای جدید خودشان را در این نمایشگاه معرفی کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Techno Buffalo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar امین

    من سابقه خرید چند پرچمدار هوآوی روداشتم ،با احترام به طرفداران این برند باید بگم که خیلی زود آدم رو دلزده می کنه ،البته در صورت کار کردن با سایر برند ها… شما الان ببینید مثلا اس ۳ سامسونگ هنوزم طرفدار داره ولی پی۶هوآوی کجاست؟؟ هرگوشی هوآوی دارای نقاط ضعف خاص خودشه که متاسفانه با گذر زمان مشکلاتش بیشتر مشخص می شه.

  2. Avatar parsa qorbani

    جلوش که اصلا تقلید از سامسونگ نیست عقبشم که اصلا اپل نیست

  3. Avatar Next is Now

    چقدر شبیه به سامسونگه این ، کل دنیا دارن از رو دست سامی میزنن اونوقت کافیه سامسونگ جک هدفونش جایی باشه که آیفون هست اونوقت دیگه دنیا به هم میریزه

  4. Avatar کیارش

    به نظر خیلی خوش دست و مناسب میاد فقط امیدوارم برخلاف این اواخر که قیمت گوشی های جدید این برند خاصیت مناسب بودن ق۸یمتشون رو از دست دادن دوباره بشه هوآوی سابق و بخاطر استقبال از گوشی هاش خودش رو گم نکنه.

  5. Avatar arya

    شما چی میگین این چینی ها ماشین به اون بزرگی از شرکت های بزرگ رو کپی کردن میخوایین این گوشیارو کپی نکنن به جان خودم لندرور رنجرو رو طوری کپی کردن اصلا فقط مارکشو عوض کردن

  6. Avatar امیر

    خدایش هواوی هم شد برند … بنجلساز دوران …. فقط یک مشت فروشنده که به فکر منفعت و جیبششون هستند این گوشی و برند را کردند تو بوق و کرنا….والا یک روز میفهمید چه کلاهس سرتون رفته مثل من که کاری نمیتونید بکنید….

  7. Avatar shayan

    دوستان توجه کنید خیلی شبیه سامسونگ

  8. Avatar علی

    اگه این طرح باشه ترکیبی از سامسونگ اپل و اچ تی سی و سونی است

    1. Avatar چین مین

      اصلا گوشیهای چینی هویت ندارند که بخواندبه فکر این باشند که کی درموردشون چه نظری داره و کجاش مثل کدوم گوشی هست یا نیست.. این کاملا نشون میده و اثبات میکنه اصلا فلسفه فکری برای طراحی ندارند…..اصولا محصولاتشون ” وصله پینه ای” است.

      1. Avatar پینی

        از کلمه وصله پینه واقعا خوشم اومد…توصیف کامل برندهای چینی بی هویت مثل هواوی…

      2. Avatar میثم

        والا. هواوی بدرد نمیخوره هر کی گرفت سر یک سال باتریش خراب شد. فقط قیمتش کمه که فروش کنه. دوربینو صفحش بدرد نمیخوره.

  9. Avatar امین حمیدی

    سلام
    طراحی های سری پی هوآوی خیلی جذاب بوده از اول . اما انگار پی ۹ از طراحی سامسونگ گلکسی و آیفون مقلد شده و کاشکی هوآوی مانند دیگر برندها بفکر تکمیل عیب های پی ۸ خود بود تا اینکه کلا طراحی ش رو دگرگون کنه . و همچنین دوربین دوتایی هم نشان از عدم توفیق و عدم داشتن برنامه و هدف مشخص توی محصولات ش است . زیرا معرفی پرچمدار با دو دوربین کمی دور از واقعیت و باعث عدم تناسب و تقارن ساختار و طراحی گوشی میگردد کماینکه اچ تی سی نیز اینکار را کرده و عدم استقبال طرفداران مواجه شده بود . و کاشکی به خانواده هانر ۶ و ۶ پلاس اکتفا میکرد یا نسخه ی بروز ان مدل را روانه ی بازار مینمود .

    1. Avatar رضوان

      از یک برند بی اصالت که یک شبه مطرحش کردن چه انتظارهایی دارید…

    2. Avatar هوایی

      وقتی سطح توقعتون بیاد پایین مشکل حله ….ولی وقتی بخواهید با برند های بزرگ و صاحب سبک مثل سونی و اپل مقایسه کنید مشکل درست میشه. پس اگر در سطح خودش بررسیش کنید, طراحیش را که می بینید راضیتون نگه میداره….. کلا از برندهای قارچی مثل هواوی و لنوو و سایر برندهای این تیپی نباید انتظار منحصر بفردی داشته باشید که در نتیجه ممکنه سرخوردگی از برند بوجود بیاد….

    3. Avatar محمد

      هیچ مشکلی نداشت هیچی من پی ۸ مکس ساده و لایتش رو امتحان کردم هیچ مشکلی نداره بلکه قابلیتاش کم بود مثلا اثر انگشا و اینچیزا که توی این سری میاره دلیله نیاوردنشم این بود که داشته روی کجا گذاشتنش کار میکرده و توی این سری میبینی که احتمال زیاد روی دکمه گوشه دکمه خاموش روشن کردن هسگر لیزری مانند میزاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه