احتمال عرضه‌ی اولین گوشی سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو تا پایان امسال

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل سال جاری میلادی شرکت سامسونگ اطلاعاتی در مورد یک گوشی هوشمند تاشو با نام رمز Project Valley را اعلام کرد. براساس اخبار منتشر شده، این محصول یک گوشی تاشو است؛ در آن یک صفحه‌نمایش پیوسته وجود دارد که هر دو نیمه‌ی گوشی را پوشش می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ مراحل طراحی و تولید گوشی Project Valley را تا پایان دی ماه امسال به تمام کرده و آن را تا پایان سال جاری به‌طور رسمی معرفی می‌کند.  

در حال حاضر یک منبع موثق، اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری و برخی ویژگی‌های این محصول منتشر کرده است. همان‌طور که پیش از این هم گفته شد سامسونگ نام این محصول را Project Valley اعلام کرده است؛ کلمه‌ی Valley به معنی دره است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شرکت برای تامین توان پردازشی گوشی جدید خود هر دو چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۲۰ و ۸۲۰ را مورد آزمایش قرار داده است. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد دو مدل متنوع با استفاده از این دو چیپ‌ست‌ را تولید کند یا تنها هدف آن از آزمایش انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه بوده است. همچنین در این دستگاه ۳ گیگابایت رم قرار دارد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در این محصول از یک باتری غیر قابل تعویض استفاده کرده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت حافظه‌ی داخلی این محصول منتشر نشده اما به‌طور حتم در این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه وجود دارد. همچنین کیفیت صفحه‌نمایش در این محصول قطعا OLED خواهد بود.

samsung-valley

 بنابر گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ تا دی ماه سال جاری (ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی) طراحی و تولید گوشی Project Valley را به‌پایان می‌رساند. براین اساس احتمال دارد این شرکت محصول جدید خود را در نمایشگاه MWC که در اوایل اسفند ماه سال جاری (اواخر فوریه سال ۲۰۱۶) برگزار می‌شود و یا حتی در جریان مراسمی زودتر از این نمایشگاه به‌طور رسمی رونمایی کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تبلت P شرکت سونی که در سال ۲۰۱۲ رونمایی و عرضه شد هم شباهت زیادی به این محصول دارد. البته سونی برای هر نیمه‌ی این تبلت یک صفحه‌نمایش جداگانه قرار داده است.

منیع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه