اکسپریا E5 رسما معرفی شد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی اکسپریا E5 دیروز به‌صورت رسمی معرفی شد. این گوشی که مشخصاتش از قبل به بیرون درز کرده بود، از همان دیروز بدون سروصدا یا تبلیغات خاصی روی سایت سونی قرار گرفته است.

همان‌طور که انتظار داشتیم، اکسپریا E5 نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد و تراشه‌ی آن مدیاتک MTK6735 است. این گوشی به رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز شده تا نمونه‌ی خوبی از یک گوشی پایین‌رده باشد.

کمی هم درباره‌ی اندازه‌های گوشی بدانیم: اکسپریا E5 در ابعاد ۸.۲ × ۶۹ × ۱۴۴ میلی‌متر و با وزن ۱۴۷ گرم به بازار وارد شده است. باتری این گوشی ۲۷۰۰ میلی‌آمپری است. در مورد این باتری، سونی تضمین کرده با یک‌بار شارژ کامل، می‌توانید تا دو روز از گوشی استفاده کنید.

gsmarena_003

دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی، مجهز به یک فلش LED بوده و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. این دوربین جلو فلش مخصوص به خود را دارد تا قادر به ثبت سلفی‌های بهتری باشد. از دیگر امکانات این گوشی باید به مجهز بودن به NFC، پشتیبانی از شبکه LTE و همچنین دو سیم‌کارته بودن اشاره کرد.

اکسپریا E5 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو کار می‌کند. اگر این گوشی را پسندیده‌اید، باید برای خرید آن ۱۹۹دلار کنار بگذارید.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar tiam

    خداییش سونی قابل قیاس با سامسونگ و هواوی نیست.سونی برند قدیمی ژاپن و از کیفیت ساخت بالایی برخورداره.مشکل ما ایرانیان اینه که چسبیدیم به سامسونگ و هواوی .موبایل فروشان
    همشون واسه راحتی خودشون سامسونگ تبلیغ میکنن.

  2. Avatar کامران

    با این مشخصات و رنج قیمت صدرصد سونی مغز هواوی را هدف گرفته… آفرین….

    1. Avatar عباس

      سونی هدف گرفته ولی فروشنده ها نه

  3. Avatar کامیار

    عالیه… یک گوشی با کانفیگ مناسب و قیمت خیلی مناسب تر… حدو قیمتش تو ایران هم در شروع بین ۶۰۰ الی ۷۰۰ خواهد بود.

  4. Avatar احمد

    کی میاد تو ایران ؟؟؟ و قیمتش چند در میاد اینجا ؟؟؟

    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه