ایسوس تبلت ZenPad 3S را معرفی کرد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ایسوس همچنان به ایفای نقش در بازار تبلت‌ها می‌پردازد و به همین دلیل در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از تبلت جدید خودش رونمایی کرد. تبلت جدید که ZenPad 3S 8.0 نام دارد از یک صفحه نمایش ۷.۹ اینچی بهره می‌برد و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۵۰ روی آن قرار گرفته است.

تبلت جدید شرکت ایسوس به ۴ گیگابایت رم مجهز شده و در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. همچنین گفته شده که یک مدل ارزان‌تر با ۳ گیگابایت رم هم دارد. صفحه نمایش ۷.۹ اینچی این محصول دقت تصویر ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی در جلوی این تبلت قرار گرفته‌اند. شرکت ایسوس هنوز قیمت تبلت ZenPad 3S 8.0 را اعلام نکرده و حتی مشخص نشده که کی راهی بازار می‌شود. البته گفته شده که این محصول با اندروید ۷.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت ایسوس در کامپیوتکس امسال از لپ‌تاپ‌های مختلفی رونمایی کرد و حتی سری جدیدی از محصولات ROG خودش را هم نشان داد. اگر می‌خواهید با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شوید می‌توانید نگاهی به غرفه ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۷ داشته باشید.
telegram_ad2_1

 

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه