بازی زیبای Badland 2 برای آیفون عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

بازی Badland یکی از عنوان‌های بسیار زیبایی بود که برای سیستم‌های iOS عرضه شد. این بازی به دلیل داشتن جلوه‌های بصری بسیار زیبا و چالش‌های هیجان‌انگیزی که در طول «روند بازی» (Game Play) پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌داد، مورد توجه قرار گرفت. سازندگان این عنوان، به‌تازگی نسخه‌ی دوم آن را هم راهی بازار کرده‌اند.

بازی Badland 2 با قیمت ۴٫۹۹ دلار روی فروشگاه اپل عرضه شد.

اکنون دو سال و نیم است که از عرضه‌ی بازی Badland روی فروشگاه اپل می‌گذرد و سازندگان این بازی نسخه‌ی دوم آن را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار داده‌اند. بازی Badland 2 با قیمت ۴٫۹۹ دلار برای آیفون، آیپاد تاچ و آیپد عرضه شده است. فضای بازی همانند نسخه‌ی اول است و بازی‌کننده‌ها به سرعت با Badland 2 ارتباط برقرار می‌کنند. محیط‌های زیبای بازی و رنگ‌بندی‌هایی که در این عنوان مشاهده می‌شوند، چشم‌نواز هستند.

یک ویژگی جالب هم در «روندبازی» مشاهده می‌شود. بازی‌کننده‌ها می‌توانند شخصیت‌های بازی را به سمت چپ و راست هدایت کنند. در نسخه‌ی اول تنها قابلیت کنترل شخصیت‌ها در یک جهت وجود داشت. البته محیط‌های بازی همچنان به صورت خودکار حرکت می‌کنند و بازی‌کننده‌ها مدت زمان کمی برای گشت و گذار در یک منطقه در اختیار دارند.

بازی در حالت کلی همان فضای نسخه‌ی اول را دارد و بازی‌کننده‌ها باید شخصیت‌ها را از موانع مختلف عبور دهند و چالش‌های متفاوتی را پشت‌سر بگذارند. درحالی که این بازی می‌توانست به شکل رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای راهی بازار شود، سازندگان، این بازی را به‌فروش می‌رسانند. البته گفته‌ شده که بازی همیشه با مراحل جدید بروز می‌شود.

نسخه‌ی اول این بازی با دستگاه «اپل تی‌وی» (Apple TV) قابل بازی بود، اما این نسخه هنوز برای این دستگاه عرضه نشده است. همچنین احتمال عرضه‌ی این بازی برای سیستم‌های اندروید، ویندوزفون و بلک‌بری بسیار زیاد است. نسخه‌ی Game of the Year قسمت اول این مجموعه بازی‌ها برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ هم عرضه شده بود.

بازی Badland 2 را می‌توانید از Apple Store دانلود کنید.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه