بازی سریالی بتمن نسخه‌ی دیسکی دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «برادران وارنر»، تهیه‌کننده‌ی بازی جدید Batman: A Telltale Series، خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی دیسکی این بازی در روز سیزدهم ماه سپتامبر سال جاری داده است. بازی Batman: A Telltale Series همانطور که از نام‌اش پیداست، توسط استودیوی بازی‌سازی Telltale ساخته می‌شود و یک بازی سریالی است. به همین دلیل هم نسخه‌ی دیسکی بازی، تمام قسمت‌های آن را در خودش جای نخواهد داد.

بازی Batman: A Telltale Series مثل دیگر عناوین استودیوی Telltale یک بازی ماجرایی داستان-محور است.

نسخه‌ی فیزیکی بازی یک Season Pass Disc در خودش دارد. این دیسک، قسمت اول بازی را در خودش دارد، اما قسمت‌های دوم تا پنجم، به صورت دیجیتالی دانلود خواهند شد. کسانی که نسخه‌ی دیسکی را خریده باشند، همزمان با عرضه‌ی قسمت‌ها به صورت دیجیتالی، می‌توانند آن‌ها را دانلود کنند. نسخه‌ی فیزیکی بازی Batman: A Telltale Series قیمتی برابر با ۳۰ دلار خواهد داشت.

استودیوی بازی‌سازی Telltale معمولا بازی‌های‌اش را پس از اینکه تمام قسمت‌ها عرضه شده بودند، دیسکی عرضه می‌کرد. با این حال، این استودیو نسخه‌ی فیزیکی بازی Minecraft: Story Mode را پس از عرضه‌ی قسمت اول عرضه کرد و این طور که به نظر می‌رسد، این روند قرار است ادامه پیدا کند.

بازی Batman: A Telltale Series مثل دیگر عناوین استودیوی Telltale یک بازی ماجرایی داستان-محور است و ظاهرا قرار است بیشتر روی زندگی Bruce Wayne تمرکز داشته باشد.

قسمت اول این بازی، قرار است در ماه مرداد عرضه شود. نسخه‌ی فیزیکی بازی هم برای پتلفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ عرضه خواهد شد.

Batman A Telltale Series (4) Batman A Telltale Series (3) Batman A Telltale Series (2) Batman A Telltale Series (1)

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه