بازی Assassin’s Creed: Origins  معرفی شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 بازی Assassin’s Creed: Origins معرفی شد و اولین تریلر آن هم به نمایش در آمد.

همان‌طور که انتظار داشتیم و از قبل مشخص شده بود بازی در مصر باستان رخ می‌دهد و المان‌های نقش آفرینی بسیار زیادی هم به بازی اضافه شده است. براساس اطلاعات منتشر شده این بازی با کیفیت ۴K روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود. همچنین مشخص شد که Assassin’s Creed جدید در آبان ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی‌ منتشر می شود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی و تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید:

به احتمال زیاد امشب هم در کنفرانس یوبی‌سافت خبرهای بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد. قهرمان اصلی بازی «بایک» (Bayek) نام دارد که در تریلر منشر شده به شهر Siwa می‌رود. اول در این شهر متولد شده و قصد دارد فرد مهمی از از بین ببرد. در تریلر گیم‌پلی بازی می‌توانید ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی را هم مشاهده کنید. مثلا شاهینی به همراه قهرمان اصلی بازی وجود دارد که همیشه محیط را زیر نظر می‌گیرد و می‌تواند محل دشمنان را برای گیمرها شناسایی کند. همچنین امکان شخصی‌سازی بسیار زیادی به قهرمان بازی داده شده است.

منبع: VG247
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    سلام ببخشید من بازی رو گرفتم ولی وقتی سی دی رو میزنم روی ps4 تا۱۷۰ مگ پر میشه ولی بعد متوقف می شه و بازی رو باز نمی کنه خواهشا راهنمایی کنید

  2. Avatar محمد مهدی

    واقعا عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه