با بومرنگ، برنامه‌ی جدید اینستاگرام آشنا شوید

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با «بومرنگ» (Boomerang)، برنامه‌ی جدید اینستاگرام می‌توانید ویدیوهای شبیه به GIF بسازید.

بومرنگ شباهت‌هایی به Vine و ویژگی Live Photos در آیفون ۶s دارد.

اینستاگرم برنامه‌ی مستقل جدیدی برای ساخت ویدیو‌های «لوپ» (loop) کوتاه طراحی کرده است. این برنامه که بومرنگ نام دارد روز پنج‌شنبه برای iOS و اندروید ارایه شد. این برنامه چند تصویر را در یک ویدیوی یک ثانیه‌ای با هم ترکیب می‌کند که از اول به آخر و آخر به اول پخش می‌شود، به همین دلیل به آن ویدیوی لوپ می‌گویند. ویدیوها را می‌توان به صورت پرتره و لنداسکیپ فیلم‌برداری کرد؛ و به صورت اتوماتیک هم در دستگاه کاربر ذخیره می‌شوند. گرچه این ویدیوها را فقط از طریق این برنامه می‌توان ضبط کرد، اما می‌توان آنها را در اینستاگرام یا هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری به اشتراک گذاشت. کاربری این برنامه بسیار سریع و آسان است و برای استفاده هم نیازی به حساب کاربری اینستاگرام ندارد. بومرنگ شباهت‌هایی به Vine دارد؛ برنامه‌ای برای ساخت ویدیوهای شش ثانیه‌ای که به توییتر تعلق دارد. همچنین به ویژگی «تصاویر زنده» (Live Photos) در آیفون ۶s اپل هم شبیه است. این ابزار جدید به اینستاگرام کمک می‌کند که تنوع بیشتری برای سرویس محبوب‌اش بیاورد؛ بدون اینکه رابط کاربری آن را پیچیده کند.

بومرنگ اینستاگرام

بومرنگ اولین برنامه‌ی مستقل اینستاگرام نیست. امسال این شرکت برنامه‌ی Layout را برای ساختن کولاژ از تصاویر عرضه کرد. مرداد ماه سال گذشته هم برنامه‌ی Hyperlapse را برای ساختن ویدیوهای تایم‌لپس با استفاده از تکنولوژی ضد لرزش ارایه داد. تیر ماه سال گذشته هم برنامه‌ای شبیه به Snapchat به نام Bolt را برای اشتراک تصاویر معرفی کرد.

فیس‌بوک در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد. این برنامه‌ی اشتراک تصویر هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد و به طور روزانه هم تعداد ۸۰ میلیون تصویر در این سرویس به اشتراک گذاشته می‌شود.

Label_Downlaod24 Label_Downlaod4

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Instagram

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar صادق

    همچنین به ویژگی «تصاویر زنده» (Live Photos) در آیفون ۶s اپل هم شبیه است
    هیچ برندی این تکنولوژی رو زودتر نیاورده؟؟؟

    1. Avatar poorya

      این تکنولوژی تو گوشی های لومیا هست فکر کنم با نام سینما گراف

      1. Avatar Fazel

        بله درسته

  2. Avatar sam

    دوربین خیلی از گوشی ها به صورت پیش فرض همچین کاری انجام میده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه