بدنه ال‌جی G5 برخلاف ادعای ال‌جی تمام‌فلزی نیست

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بررسی گوشی ال‌جی G5 نشان داده که بدنه این گوشی برخلاف ادعای شرکت ال‌جی تمام‌فلزی نیست بلکه بخشی از آن از پلاستیک ساخته شده است.

اخیرا ویدیویی در سایت یوتیوب آپلود شده که فرایند واسازی و بررسی قطعه به قطعه این گوشی را نمایش می‌دهد. در این ویدیو با یک کاتر خراش‌هایی بر بدنه گوشی ایجاد می‌شود که نشان می‌دهد یک لایه ضخیم پلاستیکی زیر پوسته گوشی وجود دارد.

 اگر با گوشی G5 کار کرده باشید احتمالا حس کرده‌اید که به عنوان یک گوشی فلزی زیادی سبک به‌نظر می‌رسد. این ویدیو دلیل این سبکی قابل توجه را نشان می‌دهد. در واقع بدنه درونی این گوشی آلومینیومی است اما ظاهرا پوشش پشتی آن از یک بدنه ضخیم پلاستیکی تشکیل شده است.

البته شرکت ال‌جی هم بیکار نمانده و به این ابهامات پاسخ داده است. بر اساس اظهارات سخنگوی این شرکت آنتن عایق این گوشی بدون بهم ریختن شمایل یکپارچه فلزی گوشی در بدنه آن تعبیه شده است. به نظر می‌رسد خراش‌های وارد شده به این گوشی صرفا بخش پلاستیکی مربوط به آنتن این گوشی را آشکار کرده و ممکن است باقی بدنه گوشی تماما فلزی باشد.

حال تصمیم با شماست. فکر می‌کنید ال‌جی با این کار مصرف‌کنندگان گوشی‌هایش را فریب داده و یک گوشی نیمه‌فلزی را تمام‌فلزی جا زده؟ یا برعکس، فکر می‌کنید فریبی در کار نبوده و خوشحالید که می‌توانید صاحب گوشی‌ای شوید که در عین سبکی حس یک گوشی تمام‌فلزی را هم بهتان می‌دهد؟

در ویدیو زیر می‌توانید فرایند بررسی قطعات و ایجاد خراش بر بدنه ال‌جی G5  را تماشا کنید:

‌‌

منبع: Android Authority

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۱ دیدگاه
  1. Avatar علی اصغر

    حخخخخخخخخخخخخ

    پلاستیک
    الجی مضخرفه

  2. Avatar سعید

    شماهایی که اینقدر میاید خودتونو تو سایتای مختلف نشون میدید و راجع به کالاهای یه شرکتی جر و بحث میکنید؛ دقیقا شغلتون چیه؟!

  3. Avatar ابوالفضل عظیمی

    با سلام به اقای رضا۹۶۳میخواستم بگم که طرفداران ال جی ساده نیستن و کم توقع هم نیستن چون همون طور که گفتم سخت افزار قدرت مند دوربین های باکیفیت و صفحه نمایش باکیفیت و اختالاف دو سه هزارتایی بنچمارک انتوتو اون با دیگر پرچم داران با عث میشه که ادم چشمش رو طراحی واقعا بد و بدنه گوشی که معلوم نیست جنسش چیه ببنده پس لطفا توهین نکنید به طرفداران یک شرکت.لفظ ساده لو مناسب نیست که به ادم هایی که حتی نمیشناسیدشون نسبت میدید.

  4. Avatar رضا 963

    متاسفانه یا خوشبختانه بعضی کامنت ها رو که میخونم برای شرکت ال جی خوشحال میشم که حداقل هنوز تو ایران یه سری طرفدار ساده و کم توقع داره که پلاستیک های شیکش رو بهشون بفروشه.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه