برنده خوش‌شانس قرعه‌کشی جشنواره فیلیپس، صاحب یک دستگاه رنو کپچر شد

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز شنبه ۲ اردیبهشت قرعه‌کشی جشنواره‌ی بزرگ فیلیپس در محل ساختمان مرکزی دیجی‌کالا برگزار شد. آقای علیرضا خشنود ساکن شهرستان کرج برنده‌ی خوش‌شانس این قرعه‌کشی بودند و توانستند صاحب یک دستگاه خودروی رنو کپچر شوند.

جشنواره‌ی بزرگ فیلیپس از تاریخ یک اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ برگزار شد. در این جشنواره مشتریان با خرید انواع محصولات فیلیپس از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در قرعه‌کشی شرکت می‌کردند. مراسم قرعه‌کشی این جشنواره روز شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶ در محل ساختمان مرکزی دیجی‌کالا برگزار شد. در نهایت آقای علیرضا خشنود ساکن شهرستان کرج برنده‌ی این قرعه‌کشی شدند. ایشان با خرید یک اتوی فیلیپس در این قرعه‌کشی شرکت کرده بودند و توانستند صاحب یک دستگاه خودروی رنو کپچر شوند.

به روزرسانی: روز سوم خرداد ۹۶ برنده‌ی خوش‌شانس این قرعه‌کشی خودروی رنو کپچر را به خانه برد. در قسمت زیر می‌توانید ویدیوی لحظه‌ی اهدای این جایزه‌ی ارزنده را تماشا کنید.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    در پاسخ ب دوستی ک میگه قرعه کشیا اصولی نیس و باید ب کسی ک ۱۰۰ میلیون خرید میکنه کد بیشتری بدن. دوست عزیز کسی ک ۱۰۰ میلیون خرید میکنه نیازی ب خودرو کپچر نداره. بذا یکی ببره ک نیازمندتر باشه

  2. Avatar ///mahdispd

    منم قصد دارم ی محصول فیلیپس بخرم آیا بازم قرعه کشی میشه که من هم محصولمو بخرم و هم تو قرعه کشی شرکت کنم؟؟
    اگه هست لطفا تاریخ قرعه کشی بعدی رو بگین

  3. Avatar مصطفی

    ولی خداییش ماشینه با ماشین توی بنر یکی نیس خخخخ

  4. Avatar نوید اسماعیل پوریان

    مبارکشون باشه و امیدوارم لذتشو ببرند. ، من هم ۹ ساله مشتری هستم و بالغ بر ۴۰ میلیون خرید داشتم اما تا الان یک کد. تخفیف هم برنده نشدم!!!! امیدوارم واقعا قرعه کشی سالم و به کسی برسه که نیاز داره و لذتشو ببره… ولی در کل سیستم قرعه کشی منصفانه نیست در. همه جای دنیا برای خرید کد. اختصاص پیدا میکنه و خرید. بیشتر کد. بیشتر، نه اینکه یک نفر ۵۰۰۰ تومان خرید کنه در یک کد. و کسی که ۱۰۰۰۰۰۰ خرید کنه هم در همون رسته قرعه کشی شه این سیستم سیستم اصولی نیست و. دلیل اینکه همه کسایی که انتظار دارن با خرید بیشتر برنده باشند و. برنده نمیشند. هم همینه!!!!
    با تشکر

  5. Avatar شرلوک

    لطفا پروسه قرعه کشی هارو دقیق کنید و به خریداران مشمول شرکت در قرعه کشی کد قرعه کشی بدید و قرعه کشی رو زنده از اینستاگرام پخش کنید.

  6. Avatar مومنی

    اولا چنین قرعه کشی رو باید فراخوان عمومی بزنید که کساییی که از سایتتون فیلیپس خریداری کردن تو این قرعه کشی شرکت کنن اگر تمایل دارند .
    دوما من چندین بار تاریخ قرعه کشی رو پرسیدم و لی پاسخگوی تاریخ دقیق نشدید.
    امیدواریم واقعا ایشون برنده ی واقعی باشن ماکه خوشحال میشیم بدونیم واقعا قرعه کشی سالم انجام شده .

  7. Avatar محمد

    اطلاع رسانیتون در این زمینه بسیار ضعیف بود. وقتی قرعه کشی چیزی رو یکماه بنر می کنید، اطلاع رسانی نتیجه اش رو نباید با ۱۰ روز تاخیر و اونم یه خبر بی آب و تاب بذارید. تا به حال برام پیش اومده که توی ۲ تا از قرعه کشی های خودروی شما شرکت کردم و نتیجه رو با کلی تاخیر و تو یه خبر کوچولو که سریع از دید خارج میشه خوندم!

  8. Avatar reza ch

    اگه میشه قرعه کشی که برای محصولات نیوآ بودو هم بزارید
    ممنون 🙂

  9. Avatar بهمن

    مبارکه ♥ خوشا به حالت

  10. Avatar یاشار

    خدا رو شکر این عالیه تبریک میگم به علیرضای عزیز و به دیجی کالا به خاطر این خدمات و جوایز ارزنده ای که تو سایت برای مشتر هاش میذاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه