بروزرسان بزرگ ویندوز ۱۰ موبایل ۸ مرداد منتشر می‌شود

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مایکروسافت بروزرسان بزرگ ویندوز ۱۰ موبایل را ۷ مردادماه سال گذشته تحت عنوان “Threshold” منتشر کرد و حال قرار است یک بروزرسان دیگر با نام “Anniversary” منتشر کند.

همانطور که از نام این بروزرسان پیداست این بروزرسان برای انتشار در سالگرد Threshold در نظر گرفته شده. البته این صرفا حدسی بر اساس نام این بروزرسان نیست بلکه تصویر لو رفته از برنامه زمانی بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل هم نشان می‌دهد این بروزرسان جدید این بار ۸ مرداد امسال (در فاصله یک ساله با انتشار بروزرسان قبلی) منتشر خواهد شد.

windows-10-update-1

تصویر لو رفته از برنامه زمانی بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل

windows-10-update-2

بروزرسان جدید این بار ۸ مرداد امسال منتشر خواهد شد

اما “Anniversary” چه قابلیت‌هایی را به ویندوز ۱۰ می‌افزاید؟ با این بروزرسان جدید قابلیت کانتینیوم پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل امکان پشتیبانی از صفحات نمایش لمسی جانبی را خواهد داشت. از طریق آن می‌توانید عکس‌ها را به صفحه‌نمایش‌های متصل به یک کامپیوتر شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ بفرستید و اگر در هر دو دستگاه‌تان از یک حساب کاربری استفاده کنید می‌توانید به جای موبایل از طریق کامپیوتر تماس‌هایتان را بگیرید.

از طرف دیگر مرورگر اج هم تغییراتی کرده. با این تغییرات می‌توانید برای باز کردن لینک‌های اپلیکیشن‌ها از مرورگرهای مختلف استفاده کنید؛ این در شرایطی است که در حال حاضر تنها می‌شود از مرورگر اج برای این کار استفاده کرد.

‌‌

منبع: GSMArena

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه