بهترین اپلیکیشن‌های آلبوم عکس برای اندروید و iOS

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

اگر هنوز از اپلیکیشن گالری یا آلبوم عکس پیش‌فرض گوشی خود برای مدیریت عکس‌هایتان استفاده می‌کنید امکانات خوبی را از دست داده‌اید. اپلیکیشن‌های خلاقانه‌ی بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام به شیوه‌ای می‌توانند کار مدیریت و انتشار عکس‌ها را برای شما آسان‌تر کنند. با دیجی‌کالا مگ و فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های آلبوم عکس برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون همراه باشید.

اپلیکیشن آلبوم عکس Focus

اپلیکیشن آلبوم عکس - focus

اپلیکیشن Focus بر پایه‌ی تگ‌ها کار می‌کند و از این منظر تا حدی شبیه Gmail است. با استفاده از این اپلیکیشن به‌جای این‌که نگران پوشه‌بندی عکس‌ها باشید کافی است به هر کدام یک لیبل اختصاص دهید و سپس هر گاه که لازم شد از این لیبل‌ها برای یافتن سریع عکسی که به دنبال آن هستید استفاده کنید. این اپلیکیشن اجازه می‌دهد روی نحوه‌ی دسته‌بندی عکس‌ها کنترل کامل داشته باشید. امکان فراخوانی فراداده‌های (metadata) تصاویر هم برای اطلاع از جزئیات بیشتر وجود دارد. همچنین در صورت لزوم می‌توانید دسترسی دیگران به برخی از عکس‌ها را با استفاده از یک قفل پسورد محدود کنید. البته Focus جامع‌ترین اپلیکیشن آلبوم عکس نیست ولی طراحی بسیار خوبی دارد.

دانلود از گوگل پلی

اپلیکیشن آلبوم عکس Picjoy

اپلیکیشن آلبوم عکس - Picjoy

مرتب‌سازی و مدیریت عکس‌هایی که ثبت می‌کنید می‌تواند به کاری سخت و طاقت‌فرسا تبدیل شود. به همین دلیل اپلیکیشن Picjoy به امکان دسته‌بندی خودکار مجهز شده تا بخشی از کار شما را کم کند. در این اپلیکیشن امکان تشخیص خودکار مواردی نظیر رویدادها، مکان‌های معروف، شرایط آب‌وهوایی، تگ‌های جغرافیایی، تاریخ و فصول وجود دارد. پس از این مرحله قادر خواهید بود به‌سرعت به جستجو در تصاویر بپردازید، آلبوم‌ها یا مجلاتی از میان مجموعه‌ی عکس‌های خود بسازید یا روایت تصویری یک رویداد را به‌طور کامل با دوستان خود به اشتراک بگذارید. و همان‌طور که احتمالا انتظارش را دارید قابلیتی به نام Throwback هم برای مرور خاطرات قدیمی در نظر گرفته شده است.

دانلود از اپ استور

اپلیکیشن آلبوم عکس Shoebox

اپلیکیشن آلبوم عکس - Shoebox

تمرکز اپلیکیشن Shoebox روی فضای ذخیره‌سازی ابری است. اگر مشکلی با اندکی فشرده‌سازی نداشته باشید این اپلیکیشن به شما فضای آنلاین نامحدود برای ذخیره‌سازی عکس‌ها با رزولوشن بالا خواهد داد. البته اگر قصد ذخیره‌سازی عکس‌ها بدون کوچکترین تغییر و در حالت اصلی را داشته باشید لازم است ماهانه مبلغ اندکی را پرداخت کنید. این اپلیکیشن تمیز و آسان است و راه مناسبی برای آزاد کردن فضای بیشتر روی گوشی محسوب می‌شود. اپلیکیشن Shoebox با کروم‌کست سازگار است، می‌تواند از عکس‌های موجود در اکانت فیسبوک و رایانه‌ی شخصی نسخه‌ی پشتیبان بگیرد و به انتشار آسان عکس‌ها کمک کند. نمایش عکس‌های تقویم تاریخ مربوط به هر روز یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

اپلیکیشن آلبوم عکس QuickPic

اپلیکیشن آلبوم عکس - QuickPic

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن QuickPic امکانات بسیار زیادی را در این اپلیکیشن آلبوم عکس گنجانده‌اند. از جمله‌ی این امکانات می‌توان به رابط کاربری زیبا و هماهنگ با آخرین تغییرات اندروید، سرعت عملکرد بالا، گزینه‌های حفظ حریم شخصی، کنترل‌های مدیریتی پیشرفته، ساخت سریع Slideshow و پشتیبانی از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری متعدد اشاره کرد. همچنین برخی از ابزارهای ویرایش عکس اصلی هم در این اپلیکیشن وجود دارد ولی قدرت اصلی آن را باید در بخش‌های مدیریت تصاویر جستجو کرد. آن دسته از کاربران که قصد دارند محل و نحوه‌ی ذخیره‌ی تصاویر را به‌طور کامل تحت کنترل داشته باشند احتمالا از QuickPic بسیار راضی خواهند بود.

دانلود از گوگل پلی

اپلیکیشن آلبوم عکس Photo Album

اپلیکیشن آلبوم عکس - Photo Album

موارد زیادی برای دوست داشتن اپلیکیشن Photo Album می‌توان نام برد؛ از چیدمان و طراحی زیبا تا تولید آسان Slideshow. همچنین می‌توانید با استفاده از پین کد، آلبوم‌هایی شخصی برای عکس‌هایی بسازید که ترجیح می‌دهید هر کسی آن‌ها را نبیند. مدیریت عکس‌ها در این اپلیکیشن به‌وسیله‌ی فرمان‌های حرکتی ساده انجام می‌شود و اگر قصد داشته باشید با عکس‌های خود کارهایی خلاقانه انجام دهید، مجموعه‌ی کارآمدی از فیلترها و ابزارهای ویرایش هم در دسترس شما خواهد بود. اپلیکیشن Photo Album از سرویس ذخیره‌سازی ابری Dropbox هم پشتیبانی می‌کند.

دانلود از اپ استور

اپلیکیشن آلبوم عکس Slidebox

اپلیکیشن آلبوم عکس - Slidebox

اپلیکیشن Slidebox اجازه می‌دهد برای یافتن عکس‌هایی که ارزش نگه‌داشتن را دارند به‌سادگی در میان کل عکس‌هایتان حرکت کنید. درست است که Slidebox یک اپلیکیشن آلبوم عکس تمام‌عیار نیست ولی قطعا کار مرتب‌سازی تصاویر در آلبوم‌های مجزا و دور ریختن عکس‌های بیخود را آسان خواهد کرد. مقایسه کردن عکس‌های مشابه در کنار هم نیز در این اپلیکیشن به‌سادگی امکان‌پذیر است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

اپلیکیشن آلبوم عکس Everalbum

اپلیکیشن آلبوم عکس - Everalbum

اولین نکته‌ای که در مورد اپلیکیشن Everalbum باید گفت این است که این اپلیکیشن عکس‌ها از اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلفی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و دراپ‌باکس در کنار عکس‌هایی که روی گوشی دارید در یک محل جمع می‌کند. همچنین اگر اندکی تغییر اندازه و فشرده‌سازی عکس‌ها شما را ناراحت نمی‌کند می‌توانید از فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود این اپلیکیشن استفاده کنید. در این اپلیکیشن از هوش مصنوعی گوگل استفاده شده تا بتوان تصاویر محل‌ها، زمان‌ها و حتی احساسات مختلف را در کنار هم مرتب کرد. نه‌تنها تمام گزینه‌های معمول برای انتشار عکس‌ها در اپلیکیشن Everalbum وجود دارد بلکه حتی می‌توانید با افراد دیگر به‌صورت هم‌زمان روی آلبوم‌هایی اشتراکی کار کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

منبع: Gizmodo

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    جای اپلیکیشن FOTO توی لیتون خالیه

  2. Avatar الهام

    خوشحالم کوئیک پیک توی این لیست بود وگرنه از انتخابم ناامید می‌شدم.

  3. Avatar Yas

    آقا محسن چینه کش عزیر یه راهکاری بهم بگو من تو گوگل پلی از این کلمه راحت بشم (این مورد در کشور شما قابل دسترسی نیست) یعنی دیگه داره گریم میگیره هر برنامه ای میخوام بگیرم این میاد. احححححح

  4. Avatar حسین

    اگر لطف کنید در مورد اپهای ایرانی هم بذارید خیلی خوب میشه .
    اولا ملت کمی سر درمیارن که برنامه نویسی چی هست .
    دوما کمی هم ارزش قائل میشن حداقل برنامه نویسهای اندروید کمی هم فروش میکنن .
    چون اپهای خارجی معرفی میکنید ! کاربر همیشه دنبال مفت بوده و هست . و چون رایگان هستند کاربر ایرانی اصلا ارزش قائل نمیشه برای اپهای ایرانی .

  5. Avatar ارش محمودی

    این مقاله خیلی بدردم خورد مرسی !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه