تارانتینو فیلم بعدی‌اش را با برد پیت و جنیفر لارنس می‌سازد

۲۲ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اهل سینمای هالی‌وود باشید، امکان ندارد اسم «کوئنتین تارانتینو» (Quentin Tarantino) به گوش‌تان نخورده باشد. همیشه منتظر هستیم تا بدانیم این کارگردان بزرگ امریکایی، روی چه پروژه‌ی جدیدی کار می‌کند و امروز، کم و بیش اطلاعاتی شنیده‌ایم. طبق گزارشی که خبرگزاری The Hollywood Reporter منتشر کرده، تارانتینو می‌خواهد فیلمی درباره‌ی قتل‌های «خانواده‌ی منسون» بسازد.

تارانتینو می‌خواهد فیلمی درباره‌ی قتل‌های «خانواده‌ی منسون» بسازد.

به نظر می رسد که بازیگرهای بزرگی قرار است در این فیلم تارانتینو بازی کنند. منبع The Hollywood Reporter به آن‌ها گفته که تارانتینو با «برد پیت» (Brad Pitt) برای بازی در فیلم تماس گرفته است. برد پیت پیش از این با تارانتینو در فیلم «حرام‌زاده‌های بی‌شرم» یا همان Inglourious Basterds همکاری کرده بود. تارانتینو هم‌چنین طبق این خبر، از «جنیفر لارنس» (Jennifer Lawrence) برای بازی در فیلم خود دعوت کرده است.

گفته شده که تارانتینو مشغول تنظیم نهایی فیلم‌نامه‌ی خود است. حداقل یکی از بخش‌های فیلم، به قتل «شارون تیت» (Sharon Tate) اختصاص خواهد داشت. شارون تیت، همسر «رومان پولانسکی» بود که توسط گروه منسون در سال ۱۹۶۹ به قتل رسید.

مذاکرات تارانتینو با این دو بازیگر نهایی نشده و ممکن است همه چیز تغییر کند. ولی گفته شده که فیلم‌برداری این فیلم از سال آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد.

گزارش دیگری که وب‌سایت Deadline منتشر کرده، گفته که «مارگو رابی» (Margot Robbie) برای بازی در نقش شارون تیت انتخاب شده و «ساموئل ال جکسون» (Samuel L. Jackson) هم که اساسا در تمام فیلم‌های تارانتینو حضور داشته، نقش اصلی فیلم خواهد بود. شخصیت برد پیت هم طبق گفته‌ی Deadline، کارآگاهی است که قتل‌ها را بررسی می‌کند.

امیدواریم که اطلاعات بیشتری از فیلم تارانتینو به بیرون درز نکند و قضایای فیلم The Hateful Eight پیش نیاید.

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مرتضی

    ساموئل ال جکسون تو Kill Bill 1 و Reservoir Dogs حضور نداشته و ” اساسا در تمام فیلم‌های تارانتینو حضور داشته” نادرسته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه