تاریخ برگزاری کنفرانس اپل مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل اعلام کرد در تاریخ ۲ فروردین ماه کنفرانسی برای معرفی محصولات جدید خودش برگزار می‌کند.

اپل ۲ فروردین ماه از آیفون ۴ اینچی و آیپد جدید رونمایی خواهد کرد.

در ماه گذشته چند شایعه‌ی مختلف درباره‌ی تاریخ برگزاری کنفرانس اپل در اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین ماه منتشر شده بود. امروز مشخص شد که کنفرانس اپل در تاریخ ۲ فروردین ماه برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان با محصولات جدید این شرکت آشنا شوند. اپل دعوت‌نامه‌ی حضور در این مراسم را هم برای رسانه‌های مختلف ارسال کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Apple Event

دعوت نامه‌ی اپل

انتظار می‌رود که در این کنفرانس خبری از آیفون ۴ اینچی که به احتمال زیاد آیفون SE نام دارد، رونمایی شود. شایعات به معرفی آیپد جدید هم اشاره می‌کنند. در حالی که انتظار داشتیم این محصول آیپد ایر ۳ باشد، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد مدل جدیدی از آیپد پرو با صفحه‌نمایش ۹٫۷ اینچ معرفی کند. این تبلت جدید بسیاری از ویژگی‌های آیپد پرو را به همراه خواهد داشت و حتی احتمال دارد که دوربین آن از فلش برخوردار باشد.

احتمال معرفی اپل واچ هم بسیار زیاد است. البته هنوز مشخص نیست که اپل واچ ۲ در این مراسم معرفی می‌شود یا مدل‌های جدیدی از نسل فعلی این ساعت هوشمند در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. شاید شاهد معرفی مک بوک ایر جدید هم باشیم. به هر حال همه چیز در تاریخ ۲ فروردین ماه مشخص می‌شود.

‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه