تاریخ عرضه‌ی اولین بازی نینتندو برای موبایل مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده، اولین بازی شرکت «نینتندو» (Nintendo) برای پلتفرم‌های موبایل در اواخر اسفند ماه (ماه مارس) راهی بازار می‌شود.

اولین بازی نینتندو برای موبایل در اواخر اسفند ماه عرضه خواهد شد.

شرکت نینتندو برای اینکه بتواند شرایط مالی خودش را بهبود ببخشد، تصمیم گرفته به حوزه‌ی ساخت بازی برای پلتفرم‌های موبایل وارد شود.  این شرکت در مهر ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد اولین بازی خودش را برای موبایل معرفی کند. در این بازی که Miitomo نام دارد، بازی‌کننده‌ها می‌توانند شخصیت‌هایی به نام Mii درست کنند و با کاربران دیگر ارتباط برقرار کنند. این بازی در واقع یک برنامه‌ی پیام‌رسان به شمار می‌رود که کاربران نینتندو می‌توانند از آن استفاده کنند. افرادی که از کنسول‌های شرکت نینتندو استفاده می‌کنند می‌توانند برای خودشان شخصیت‌هایی به نام Mii درست کنند که بیانگر حضور آن‌ها در شبکه‌ی آنلاین نینتندو است و برنامه‌ی Miitomo باعث می‌شود که کاربران با Miiهای خودشان روی موبایل با هم در ارتباط باشند.

مدیرعامل شرکت نینتندو در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی Mainichi Shimbun به این موضوع اشاره کرد که اولین بازی موبایل این شرکت در اواخر اسفند ماه عرضه می‌شود و کاربران نینتندو در تلفن‌های همراه خودشان هم با دوستانشان در ارتباط خواهند بود.

Miimoto

Miimoto اولین بازی نینتندو برای موبایل است.

قیمت این بازی یا این برنامه‌ی پیام‌رسان هنوز اعلام نشده، اما به احتمال زیاد به شکل رایگان در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد. این اقدام از این جهت جالب توجه است که بدانید شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ تنها با عرضه‌ی کنسول و ساخت بازی برای آن‌ها نمی‌توانند به موفقیت و درآمد بیشتر دست پیدا کنند و باید به سمت پلتفرم‌های دیگر هم حرکت کنند. نینتندو اولین شرکتی است که این موضوع را درک کرده و متوجه شده که باید دست به ساخت بازی برای پلتفرم‌های موبایل هم بزند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ایمان

    فکرشو بکن زلدا رو رو گوشیت بازی کنی یا ماریو چه شود افرین نینتندو ما همچنان منتظریم

  2. Avatar محمد

    کلا دنیا به دو دسته تقسیم میشود
    ۱: گیمر ژاپنی
    ۲: گیمر بقیه کشورها
    کلا با تمام دنیا سلیقه شون فرق میکنه

  3. Avatar Arian

    آقای نوردوست متاسفانه نیتندو اولین یا تنها شرکت نیست که دست به ساخت بازی برای موبایل زده امروزه خیلی از شرکت ها (مثل کونامی)دارن به این سمت کوچ میکنند که این موجب فاجعه ای در اینده خواهد شد.
    (بازی های سطحی تر، گیمپلی معتادکننده تر)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه