تبلیغات جدید یوتیوب را نمی‌شود رد کرد

۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از امکان پخش ویدیوهای ۳۶۰ در یوتیوب، این بار تغییراتی روی تبلیغات این سایت پربیننده اعمال می‌شود. همه با تبلیغات یوتیوب آشنا هستیم. این تبلیغات پیش از این که ویدیوی مورد نظرمان شروع شود پخش می‌شوند. باید پنج ثانیه منتظر بمانیم تا دکمه‌ی Skip ظاهر شود و به ما حق انتخاب دهد اگر نمی‌خواهیم تبلیغات را ببینیم (که احتمالا کمتر کسی می‌خواهد) آن را رد کنیم. با این حال، تبلیغات شش ثانیه‌ای جدیدی که قرار است به زودی روی یوتیوب قرار بگیرد، را نمی‌توان رد کرد. پس باید یک ثانیه بیشتر صبر کنید.

یوتیوب این محصول را «Bumper Ads» می‌نامد. این‌ ویدیوهای کوتاه، بر خلاف تبلیغات اغلب ۱۵ ثانیه تا یک دقیقه‌ای این سایت، تنها شش ثانیه طول می‌کشند.

شرکت گوگل در این باره می‌گوید Bumper Ads برای تبلیغاتی خوب است که با موبایل دیده شود؛ چرا که بیننده‌ها اغلب بیرون از خانه و از طریق گوشی خود ویدیو می‌بینند، یا تمایل دارند توجه کمتری را صرف چیزی کنند که در گوشی خود می‌بینند.

تبلیغ کنندگان می‌توانند با شروع ماه می از طریق Bumper Ads تبلیغ کنند؛ یعنی باید خود را آماده کنیم تا یکی دو هفته‌ی دیگر که تبلیغات پنج ثانیه‌ای قابل رد کردن، شش ثانیه‌ای می شوند، با صبر بیشتر منتظر ویدیویی که واقعا می‌خواهیم بمانیم.

منبع: Uberzigmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar آهنگ

    سلام
    هربار صفحه باز شد تبلیغ باز میشد !؟؟؟
    یا نه فقط همون موقع اول !؟؟؟
    راستی ممنون از مجله خبری دیجی کالا 🙂

  2. Avatar آریا

    بسیار خوب است. در هر صورت هر چیزی هزینه ای دارد. استفاده مجانی از امکانات این سایت هم به ۶ ثانیه تبلیغ می ارزد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه