تریلر بازی گرن‌توریزمو ۲۰۱۷ منتشر شد

۲۳ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

به لطف برگزاری نمایشگاه E3، هر روز شاهد اخبار متنوع از سوی شرکت‌های سازنده بازی هستیم که با محصولات جدید خود می‌خواهند کولاک به پا کنند. برایتان از بازی‌های ماشینی نید‌فور اسپید “انتقام” و فورتزا موتوراسپرت ۷ گفتیم که بجز معرفی بازی، شاهد رونمایی از چهره خودروهای ب‌ام‌و M5 و پورشه ۹۱۱ GT2 RS بودیم. در این میان تریلری از بازی Project Cars 2 هم منتشر شد که فضای وسیع ورزش  اتومبیل‌رانی را به تصویر کشید.

این بار نوبت به بازی گرن‌توریزمو اسپرت جدید (GT Sport) رسیده که قرار است پاییز امسال به بازار عرضه شود. این بازی یک شبیه‌ساز بسیار قوی است و سازندگان آن تلاش زیادی کرده‌اند که به عالم واقعیت مسابقات اتومبیل‌رانی نزدیک‌تر شوند. ابتدا توجه شما را به تریلر این بازی جلب می‌کنیم:

به رسم سنت همیشگی این بازی، گرن‌توریزمو جدید فقط برای کنسول پلی‌استیشن عرضه می‌شود. سونی در راستای معرفی این بازی گفته که یک بازی هیجان‌انگیزی ساخته که ارزش بازی و شرکت در مسابقه را دارد. هم‌چنین سونی اعلام کرده که گرن‌توریزمو تنها درباره‌ دنیای یک بازی ویدیویی نیست بلکه یک ورزش است! این جملات اهمیت و ارزش این بازی را توسط سونی به مخاطبان منتقل می‌کند.

این بازی کیفیت نمایش ۴K دارد و نرخ به‌روز رسانی تصویر آن ۶۰ فریم بر ثانیه است. کاربران می‌توانند این هیجان‌ بی‌حد و مرز را در پلی‌استیشن ۴ پرو که PSVR هم پشتیبانی می‌کند، تجربه کنند.

کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند پک ۳ خودرو منحصر‌به‌فرد را دریافت کنند: فورد ماستنگ Gr.B  رالی کار، تویوتا FT-1 Vision Grand Turismo (Gr.3) و پژو  ۹۰۸ HDi FAP این سه خودرو خاص هستند.هم‌چنین گفته شده که در صورت پیش‌خرید این بازی از GameStop، علاقمندان می‌توانند خودروهای شورولت کوروت C7 Gr.3 و نیسان GT-R Nismo GT3 N24 Schulze  موتوراسپرت را در بازی دریافت کنند.

آمازون اعلام کرده که هوادارن این بازی در صورت علاقمندی برای پیش‌خرید از وب‌سایت فروشگاهی خود، به آن‌ها اعتبار ۵۰۰.۰۰۰ دلاری را در بازی به آن‌ها هدیه می‌دهد. قیمت پیش‌خرید این بازی ۵۹.۹۹ دلار است.

منبع: tech.firstpost
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه