تسلا به‌زودی اولین کامیون برقی را هم معرفی می‌کند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت تسلا در طول چند سال گذشته قدم‌های بزرگی در زمینه تولید اتومبیل‌های الکتریکی برداشته است. این شرکت توانست اتومبیل‌های برقی خودش را به صورت انبوه تولید کند و حتی اتومبیل Model 3 را هم با قیمت ۳۵ هزار دلار راهی بازار کرد. حالا این شرکت اعلام کرد که ‌به‌زودی کامیون برقی هم می‌سازد.

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا قبلا گفته بود که این شرکت در شهریور ماه امسال اولین کامیون خودش را معرفی خواهد کرد. حالا این شرکت اولین تیزر این کامیون برقی را منتشر کرده است.

تصویر منتشر شده نمایی از روبه‌روی یک کامیون را نشان می‌دهد و هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. البته گفته شده که این تصویر مربوط به مدل آزمایشی این کامیون می‌شود اما مدل نهایی حس یک اتومبیل اسپرت را به کاربران منتقل می‌کند.

البته در تصویر منتشر شده آینه‌ای برای این کامیون در نظر گرفته نشده است. شاید این موضوع یکی از ویژگی‌های مهم کامیون برقی تسلا باشد. احتمالا این کامیون برقی به سیستم خودران جدیدی مجهز شده که هنوز چیزی درباره آن نمی‌دانیم.

برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر از محصول جدید شرکت تسلا باید تا شهریور ماه صبر کنیم. به نظر می‌آید که با محصول جالبی مواجه می‌شویم.

 

منبع: electrek
telegram_ad2_1

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه