تسلا ممکن است سرویس استریم موسیقی راه بیاندازد

۲۰ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فرقی نمی‌کند خودروی تسلا داشته باشید، موسیقی زیاد گوش کنید یا اینکه اساسا به سرویس‌های ابری و استریمینگ علاقه داشته باشید، بد نیست بدانید که تسلا می‌خواهد یک سرویس استریم موسیقی راه بیاندازد. شایعه‌ای منتشر شده که می‌گوید تسلا مشغول مذاکرات با شرکت‌های مختلف موسیقی است تا سرویس استریم موسیقی خودش را راه بیاندازد.

تسلا ظاهرا شروع به مذاکره با شرکت‌های بزرگ نشر موسیقی کرده است.

این خبر از سوی منابعی که در صنعت موسیقی کار می‌کنند، منتشر شده است. تسلا ظاهرا شروع به مذاکره با شرکت‌های بزرگ نشر موسیقی کرده است. هدف اصلی این شرکت، راه اندازی سرویس استریم موسیقی برای خودروهای تسلا است. طبق این شایعه، سرویس استریم موسیقی تسلا، سطح‌های مختلفی خواهد داشت؛ مثلا چیزی شبیه به سرویس پاندورا.

اطلاعات بیشتری درباره‌ی سرویس استریم موسیقی تسلا نداریم و نمی‌دانیم آیا این سرویس، به غیر از خودروهای تسلا، روی دستگاه‌های دیگر مثل موبایل و کامپیوتر هم کار می‌کند یا نه.

شرکت تسلا در حال حاضر قراردادی با اسپاتیفای دارد که طبق آن، خودروهایی که این شرکت خارج از امریکای شمالی عرضه می‌کند، سرویس اسپاتیفای به صورت پیش‌فرض روی آن‌ها نصب می‌شود.

اسپاتیفای در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون نفر مشترک دارد. سرویس رقیب اسپاتیفای یعنی اپل موزیک هم توانسته در مدتی کوتاه، ۲۷ میلیون کاربر پیدا کند. بهترین راه شاید عقد قردادادی با اسپاتیفای یا اپل موزیک باشد، ولی ایلان ماسک اساسا دست به چنین کارهایی نمی‌زند و خودش سرویس‌های‌اش را راه می‌اندازد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه