تصاویری از رندرهای گوشی اکسپریا Z5 سونی منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات درباره گوشی جدید سونی بسیار زیاد است. گوشی اکسپریا Z5 از جمله محصولاتی است که به احتمال زیاد تا ماه آینده به شکل رسمی معرفی می‌شود.

 

به‌تازگی تصاویری از رندرهای گوشی اکسپریا Z5 شرکت سونی منتشر شده که ظاهر این محصول جدید را به‌نمایش درآورده‌اند.

 

همچنین به‌نظر می‌رسد که این گوشی در جدیدترین فیلم ۰۰۷ هم به‌نمایش در خواهد آمد. به احتمال زیاد این محصول در همایش IFA رونمایی می‌شود و با مشخصات آن آشنا می‌شویم. به‌تازگی تصاویری از رندرهای این گوشی به بیرون درز کرده که ظاهر این محصول معرفی نشده سونی را به‌نمایش در می‌آورد. براساس این تصاویر گوشی Z5 در رنگ‌های مختلف راهی بازار خواهد شد. با نگاهی به این تصاویر مشخص شده که ظاهر این محصول با گوشی‌های Z3+ یا Z4 متفاوت است و تغییراتی را در آن شاهد هستیم. در این تصاویر مشخص شده که فاصله کمی بین صفحه‌نمایش و لبه‌های گوشی وجود دارد. همچنین حالت گرد دکمه‌ها که سونی برای محصولاتش استفاده می‌کرد، در این گوشی تغییر کرده است. این احتمال هم وجود دارد که این گوشی با یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی راهی بازار شود.

z5-1

اگر سونی اندازه صفحه‌نمایش این محصول را تغییر داده باشد، به احتمال زیاد از یک باتری قوی‌تر هم برای این گوشی استفاده کرده است. به‌نظر می‌رسد سونی از یک سنسور جدید هم برای دوربین این گوشی استفاده گرده است. شایعات منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی دارای یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۲۷ مگاپیکسلی در پشت است. درحالت کلی گوشی Z5 به مدل‌های قبلی شباهت دارد، اما تغییراتی در آن صورت گرفته که کاربران را هیجان‌زده می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از رندرهای این گوشی را مشاهده کنید.

z5-2

z5-6

z5-3

z5-5

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه